Snaptravel
Hotels.com235 US$
eDreams235 US$
Beoordeeld op 28 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hicham5282, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in dit hotel. Locatie is meer gericht op het parlement (niet in het toeristische centrum), maar je bent zo in het centrum met de taxi of een van de vele elektrische stepjes. Ligging aan een leuk plein met restaurantjes en winkels. Ruime kamer, super fijn bed en mooie moderne badkamer voorzien van alles. Service was super, gedacht aan de kleinere dingen zoals een badjas, slippers, flesje Spa op het nachtkastje. Zou hier zeker terug komen!

Datum van verblijf: oktober 2019
Hicham5282, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Dear Susannev840,

We would like to thank you for your time and your constructive comments regarding your stay at Sofitel Brussels Europe.

It is always pleasant to receive positive feedback from our contented guests. Be assured that your relevant feedback will provide valuable support to all of our staff, as we strive continuously to reach excellence.

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen week voor mijn verjaardag 1 nacht in Sofitel Europe in Brussel geslapen.
Een mooi en luxe hotel, gelegen in de zakenbuurt van Brussel.
De kamer was schoon en ruim!
De bar was groot en een ruime keus voor een lekkere afsluiter van de dag.
Het ontbijt was goed, met een ruime keus, van broodjes tot muesli en van yoghurt tot gebakken eieren.
Het personeel was vriendelijk!
Het was een fijn verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2019
Hicham5282, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Dear Boudewijn2015,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Brussels Europe.

Sincerely,
Hicham

Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Schitterend hotel op toplokalisatie. Van zodra je binnenkomt, voel je de persoonlijke service en efficiëntie.
Vlotte check-in.
Volledig ingerichte 5 sterren slaapkamer met dito badkamer. Zalige regendouche.
Espresso apparaat en goed werkende airco.
Ontbijt is gewoonweg top met life cooking en dank aan de persoonlijke bediening van Jimmy!

Bar supergezellig en alweer die persoonlijke vriendelijke service.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hicham5282, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

Dear Jorc,

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Wij waren er twee nachten drie dagen. Mooie ruime kamer met goed bed en flinke badkamer met veel afleg ruimte en veel plaats voor je handdoeken. Ook in de kamer veel opbergruimte. Onze kamer was heerlijk rustig gelegen, heel stil. Goed ontbijt met veel verse producten. Omelet naar wens klaargemaakt en naar je tafel gebracht. Auto wordt voor je naar de parkeergarage gebracht. Mocht na uitchecken zelfs de hele dag blijven staan zonder bij betalen. Het hotel ligt aan den levendig plein met terrassen en veel restaurants en cafés. Vlakbij (600 meter) een metrostation bij het Europees Parlement. Echt een aanrader....

Datum van verblijf: augustus 2019
Hicham5282, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Dear Bruinpet,