Beoordeeld op 16 februari 2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Centraal gelegen op het Jourdanplein in de Europese wijk.
Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage, maar je kan ook parkeren op het plein.
Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt.
Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2018
ClementAupin, Responsable réception van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear host,

I would like to thank you for taking the time to share your comments related to your recent stay at Sofitel Brussels Europe.

We are delighted to read you have enjoyed your stay with us and that you are planning to come back.

Your observations are very important to us and have been shared with the entire team.

We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst om 17:00 waren onze twee kamers, die wij een maand tevoren geboekt hadden, niet klaar. We dienden drie kwartier te wachten in de bar waar ons een drankje aangeboden werd. Dan was er één kamer ter beschikking. De andere was klaar bij onze terugkeer om middernacht. Gezien wij ons op die dag aan een strak tijdsschema dienden te houden, was het op zijn minst nuttig geweest als wij voordien verwittigd geweest zouden zijn.
De volgende ochtend bleek onze wagen, die wij geparkeerd hadden op het plein voor het hotel, weggesleept te zijn. Uiteraard hadden wij zelf de kleine bordjes op het plein horen gezien te hebben, maar het was midden in de nacht en het stortregende bij aankomst... Een kleine waarschuwing vooraf door de receptionist had ons veel leed en geld kunnen besparen!
Service voor dergelijk hotel onwaardig.
Ontbijt OK, maar druk en rumoerig. Dienden te wachten op een tafel. Kamers netjes en proper. Moderne, nette badkamer.
Hadden twin kamer gevraagd, maar kregen dubbel bed. Jammer!

Datum van verblijf: oktober 2017
ClementAupin, Responsable réception van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017

Dear host,

I would like to personally thank you for sharing your concerns related to your recent stay at Sofitel Brussels Europe.

I am really sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my most sincere apologies.

Your comments have been shared with the Front Office and Housekeeping team. Actions have already been taken into account in order to avoid that kind of problem to happen again in the future.

I would like to insist of the fact that your unfortunate situation was not relevant of the quality of service delivered on a daily basis by our entire team. The team of Sofitel Brussels Europe is recognized by many as being service oriented.

I do hope you will give us the chance to better serve you on your next trip to Brussels.

Beoordeeld op 4 maart 2017

Zeer spontaan vriendelijk personeel, een uitstekende service. Voortreffelijke keuken en een lekker verzorgd ontbijt. Het hotel is super gelegen om de stad te gaan ontdekken. Mijn verblijf in de suite was dan ook geweldig.

Datum van verblijf: december 2016
ClementAupin, Responsable réception van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2017

Dear host,

Thank you for taking the time to share your comments related to your recent stay at Sofitel Brussels Europe.

Your comments are very important to us and have been shared to the entire team. We are delighted to read you have enjoyed our different services as well as the convenient location of the hotel.

We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 2 november 2016

Kamers zijn zeer lux en van alle gemaken voorzien.
De resaurants zijn van top kwaliteit.
en parkeren doe je in hun eigen parkeergarage.
De stad Brussel ligt dan letterlijk voor de deur aan je voeten.
Ook openbaar vervoer op 100 mtr afstand

Kamertip: Alle kamers liggen boven de vergaderzalen dus elke etage is rustig.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
ClementAupin, Responsable réception van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016

Geachte gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Sofitel Brussels Europe erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Prachtige suite, uitstekende service, zeer professioneel, beste vijf sterren van Brussel. Zeer goede ligging, ook vlakbij parken. Junior suite is al zeer ruim en mooi, senior suite is uitstekend: twee grote ruimtes, zeer ruime badkamer.

Datum van verblijf: december 2015
ClementAupin, Responsable réception van Sofitel Brussels Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Geachte gast,

Hoogachtend,