“Trendy visrestaurant naast Vlaamse schouwburg”
Beoordeling van Beaucoup Fish

Beaucoup Fish
Geclassificeerd als nr. 100 van 4.098 Restaurants in Brussel
30 oktober 2018 beoordeeld

Gezellig, trendy visrestaurant met open keuken. De kaart is niet zo uitgebreid maar er is catch of the day (2 verschillende vissoorten) en ook een lunch met voorgerecht en hoofdgerecht (à 25 euro). Gerechten zijn niet goedkoop maar heel lekker

Datum van bezoek: oktober 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant met verse gerechten!! Voorgerechten waren top, lekker van smaak & prijs - kwaliteit perfect.

Hoofdgerecht was zeker in orde maar als we een tip mogen geven: handgesneden frietjes serveren & iets meer kruiding in de bouillabaise.

Datum van bezoek: september 2018
7 augustus 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal en genoten van het lekkere eten. We komen hier zeker terug. Klein minpuntje, de champagne als aperitief was wel zeer lekker, maar voor de gevraagde prijs was het glas echt maar half vol.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 juli 2018 beoordeeld

Eerste keer geweest en zeer aangenaam verrast. Zoals de naam van het restaurant al meegeeft: veel vis, en enkel maar vis. Fantastisch bereid, de producten zijn van een uitstekende kwaliteit. De enige moeilijkheid in dit restaurant is te moeten kiezen.
Redelijk uitzonderlijk voor Brussel: een perfect tweetalige bediening.
Ik ga terug!

Datum van bezoek: juli 2018
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerde vis gerechten. Locatie ietsjes minder, maar eten beviel zo goed dat ik toch 5 sterren heb gegeven. Ook genoeg keuze in wijn!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Beaucoup Fish bekeken, bekeken ook

In Beaucoup Fish geweest? Deel je ervaringen!