Word beloond met One Key
ernstig52
Utrecht, Nederland
Hotel goed, restaurant minder
14 okt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel vlak bij de grote markt, ca 10 minuten lopen. Goed bed, uitstekende douche. Buiten lawaaierig door de vele hulp dienst sirenes , ik denk dat er in de directe omgeving een “uitruk dienst” gevestigd is. Restaurant naast het hotel kon ik qua kwaliteit niet checken, wel dat het zich niet aan de openings tijd houd. Dit werd mij ook nog eens op een niet misverstane wijze mee gedeeld. Dacht dat Horeca, restaurant gastheerschap moet tonen, dit leek wel op een uitsmijter bij een uitgaanscentrum , mede door dit gebeuren voelde ik mij niet prettig, een volgende gelegenheid zit er voor mij zeker niet in , er zijn vriendelijkere hotels/restaurant te vinden
Datum van verblijf: oktober 2018
Word beloond met One Key
  • Booking.com
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 23 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb twee nachten vertoefd in dit hotel. De kamer was netjes, de service prima en het bed was erg goed. De prijs-kwaliteitverhouding was goed en er was zelfs een paraplu te leen. Ook lekker dichtbij het centrum.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Stéphane L, Directeur général van BEST WESTERN Hotel Royal Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2018

Geachte,

Dank u voor uw commentar.

mvg

Stéphane Lejaer
General Manager

Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Goede ligging. Denk alleen int weekend. Kort bij centrum. Onbijd goed. 1
Minpuntje. Tafels waren niet optijd afgetuigd. Maar meisje stond er alleen voor. En denk dat iedereen op het laaste moment komt Onbijdten. Dus op het laaste. Tis weekend voor iets 😉

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 maart 2017

Centraal gelegen hotel. Propere kleine kamer. Slechts 1 nachtje gebleven. Niks negatiefs aan te merken. Niet ontbeten in hotel (ontbijt kost 15euro). Vriendelijke, vlotte bediening aan de receptie. Metro, trams en busverbindingen in de onmiddellijke omgeving

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Op 15 minuten van de grote markt en musea, alsmede 7 minuten van een metro station goed gelegen.
Ontbijt goed, capaciteit ontbijten is aan de kleine kant maar geen echte problemen.
Service prima, kamer netjes en we kregen een upgrade omdat onze kamer een kleine tekortkomingen had.
De hotel kamers zijn allen gerenoveerd en zijn comfortabel.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 10 februari 2016 via mobiele applicatie

Mooi, nieuw ingerichte kamers (op de 4e verdieping) met goede bedden, vriendelijk personeel. Centrale ligging, op wandelafstand van het centrum en het Centraal Station. De badkamer is wat aan de kleine kant en de bad/douchecombinatie nogal smal.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen