Word beloond met One Key
A.K.
Vlissingen, Nederland
Goed gelegen en comfortabel hotel
8 mrt 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Op 15 minuten van de grote markt en musea, alsmede 7 minuten van een metro station goed gelegen.
Ontbijt goed, capaciteit ontbijten is aan de kleine kant maar geen echte problemen.
Service prima, kamer netjes en we kregen een upgrade omdat onze kamer een kleine tekortkomingen had.
De hotel kamers zijn allen gerenoveerd en zijn comfortabel.
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
H Hubert
0.5 km van BEST WESTERN Hotel Royal Centre
  • ZenHotels.com
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 10 februari 2016 via mobiele applicatie

Mooi, nieuw ingerichte kamers (op de 4e verdieping) met goede bedden, vriendelijk personeel. Centrale ligging, op wandelafstand van het centrum en het Centraal Station. De badkamer is wat aan de kleine kant en de bad/douchecombinatie nogal smal.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 december 2015 via mobiele applicatie

Hotel kamers zijn mooi en netjes. Zijn duidelijk verbouwd en nieuw Ontbijt was slecht. Niet zo zeer het aanbod maar de zaal. Geen tafels schoon en geen bestek. Als je er maar vraagt kijken ze je aan van Sorry ben druk. Parkeer gelegenheid was er genoeg voor de deur.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 december 2015

matig hotel, wordt momenteel opgewaardeerd door middel van een verbouwing. Ook waren wij er in het weekend van 20 november tijdens de terroristische dreiging. De bediening was niet erg best, er stonden geen schone kopjes en borden meer en het lopend buffet was niet erg volledig

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Pro, Goede ligging
Parking korbij 13,50 euro/dag
Kamer netjes en stil
Tegen
Bij het onbijt zetten ze deur open van keuken
Het geluid is bijna dat je in een kleuterschool zit
Zo lachen en babelen het keukenpersoneel,vrouwen
Wij zijn zelfs de deur enkele keren gaan dicht doen,

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 18 september 2015

Dit Best Western koos ik vanwege de locatie en omdat er een goede internetaanbieding was. Brussel is in het algemeen een lastige stad qua hotels. Al met al viel het niet tegen. Ik schrok toen ik bij inchecken waarschuwingsbriefjes vanwege verbouwing zag (erg jammer dat het hotel gasten daarover niet vooraf informeert), maar de overlast was in mijn kamer minimaal. De gerenoveerde kamers zijn naar mijn smaak wat te bont ingericht, maar comfortabel. Wel had ik een erg kleine badkamer met het toilet krap in een hoekje gepropt en waar de afvoer iets stonk. Personeel spreekt geen Nederlands en is in het algemeen wat weinig hartelijk, met uitzondering van enkele zeer vriendelijke dames aan de receptie. Ontbijt is matig met bekende slechte automatenkoffie en sap met een chemisch bijsmaakje, maar vanwege dat er geen meerkosten voor gerekend werden valt daar niet echt over te klagen. Het is Brussel, en gemeten naar de norm daar is het dus best een OK hotel.

Kamertip: kamers aan de zijkant zijn iets rustiger
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde alleen