Word beloond met One Key
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Een top hotel in Brussel zuid met een perfecte ontvangst, een prachtige kamer en een overheerlijk ontbijt op het terras!
En onze labrador was zo welkom! Prima lokatie om Brussel te ontdekken!
SUPER vriendelijk personeel!!
Een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2021
Chris Joosten, General Manager van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2021

Beste,

Ik dank u voor uw comentaar

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Aanvankelijk boekten mijn mama en papa een kamer in dit hotel, omdat mijn papa niet mee kon gingen ik en mijn dochtertje mee in de plaats. We belden even naar het hotel en zonder enige kost werd er een babybedje bij gezet.
De kamer was zeer proper en ruim. Ruim bed, enkel iets te harde matras vond ik..
De badkamer was spik en span en er werden ook zeep en shampoo voorzien. Het ontbijt is superlekker!! Vers geperst fruitsap, eitjes, spek, worstjes, tomaten, bonen, broodjes, koffiekoeken, ontbijtgranen, granola,.. alles wat je maar wil was er..zelfs wafels en pannenkoeken!!
Omdat was pas ol 12uur moesten uitchecken zijn we daarna nog even de jacuzzi ingesprongen..heerlijk!

Datum van verblijf: juli 2019
Chris J, General Manager van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Geachte Caroline,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Mercure Brussels Centre Midi erg op prijs.
Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoogachtend,

Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen met trein of auto. Wij konden makkelijk parkeren onder het hotel. Nette kamers. Badkamer net een balzaal en zalige douche. Op kwartiertje van centrum en het vosseplein. Vriendelijke ontvangst, mochten zelfs bij vertrek nog auto paar uurtjes laten staan tot we naar huis gingen. Top adresje. Komen zeker nog eens terug. Bedankt

Datum van verblijf: juni 2019
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Zoo leuk om te lezen,

Dikke merci,

mercure Brussels Centre Midi

Beoordeeld op 6 april 2019

Een hartelijke en persoonlijke ontvangst. Een mooie, ruime en rustige kamer. Een zeer uitgebreid en kwaliteitsvol ontbijt. Alles samen een zeer aangename ervaring (net zoals de vorige keren). Je neemt er de wat povere omgeving met plezier bij.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Hallo,

ZOOOOOOOOOO leul om te lezen,

Gewoon prachtige.

Dikke merci,

Mercure Brussels Centre Midi

Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Hier weekendje verbleven
Goed hotel met prima ontvangst
Pakeren onder het hotel is tegen betaling mogelijk dus wel zo prettig
Ook de kamer was schoon netjes en ruim
Uitstekend ontbijt ook op de drukke zon dag ochtend, als er iets niet is even vragen
Op 20 min loop afstand van centrum en dat is wel lekker zie je teminste ook wat
Hebben genoten van de stad Brussel met prima Mercure hotel

Datum van verblijf: december 2018
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Zo leuk om te lezen,

Nen dikke merci,