2 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Mercure
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Hier weekendje verbleven
Goed hotel met prima ontvangst
Pakeren onder het hotel is tegen betaling mogelijk dus wel zo prettig
Ook de kamer was schoon netjes en ruim
Uitstekend ontbijt ook op de drukke zon dag ochtend, als er iets niet is even vragen
Op 20 min loop afstand van centrum en dat is wel lekker zie je teminste ook wat
Hebben genoten van de stad Brussel met prima Mercure hotel

Datum van verblijf: december 2018
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Zo leuk om te lezen,

Nen dikke merci,

Beoordeeld op 1 oktober 2018

leuk hotel met mooie, ruime kamers met inloopdouche. alles is er zeer proper. Brussel Zuid is op loopafstand van het hotel. Als ook ander openbaar vervoer. Het personeel is er zeer vriendelijk. Kwaliteit/prijsverhouding is zeer goed.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Hallo,

Dikke merci voor het berichtje.

Tot de volgende keer,

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Goed hotel, fijne kamers en comfortabele bedden. Vriendelijk personeel en een goede privé parking onder het hotel. Super ontbijt met alles wat je maar kan wensen: English breakfast, yoghurts met cereal/granola, verse crêpes en wafels. Het is ong 15 min lopen naar de stad, maar dat is een prima wandeling en niet vervelend. 5 EUR terug naar het hotel met een Uber.

Datum van verblijf: augustus 2018
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Zooo leuk om te lezen,

Vriendelijk dank,

Beoordeeld op 9 juli 2018

Het hotel ligt achter het Zuidstation. Het is wel even zoeken, want nergens is er een wegwijzer te bespeuren. Het is een tophotel wat betreft de inrichting. Jammer dat het onthaalpersoneel geen Nederlands spreekt. De eerste nacht bleef het toilet lopen. Heel vervelend, vooral omdat dat pas de dag erna kon hersteld worden. Een andere kamer werd me niet aangeboden toen ik het probleem meldde. Omdat de onthaalbediende vermoedde dat ik liever dezelfde kamer verkoos, kreeg ik als antwoord op mijn klacht via de website van Accor Hotels. Terwijl men mij zelfs niet had voorgesteld om van kamer te wisselen. Die nacht deed ik door het geluid van het stromende water geen oog dicht...

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Chris J, General Manager van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Beste Heer,

We zijn heel sorry dat u was niet tevreden over uw hotel verbleef.
Over wat gebeurd met de toilet lawai, mijn collegas dacht dat u had liever in de kamer verblijven.

Op de tweede dag heeft mijn collega van technische dienst, zo spoedig mogelijk, de toilet probleem opgelost.

Op aanvraag u kan zeker worden dat het mogelijke is van kamer te veranderen.

Nog een keer, sorry.

Met vriendelijke groeten,

Frédéric Degreef
Front Office Manager

Beoordeeld op 8 juli 2018

Het hotel beschikt over ruime en aangename kamers, ook voor singles. Alles is goed onderhouden en netjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid, voor elk wat wils. Een aanrader voor wie een tijdje in Brussel verblijft. Ook de prijs is redelijk

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Chris J, Directeur général van Hotel Mercure Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Beste,

Ik dank u voor de tijd u took om uw advies op Tripadvisor to geven.
Alle de hotel ploeg is tevreden dat u hebt uw hotelverblijf heel goed gevonden.

We verwachten om welkomen u voor u volgende Brussels Trip.

Met vriendelijke groeten,

Frédéric Degreef