TripAdvisor
Vandaag geopend: 10:30 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Chocolade heerlijkheden

Zeer gastvriendelijke chocolatier , héérlijke échte chocolade bonbons , wafels met een mega toppunt ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld

fillem0n
België
Lees alle 444 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
vanaf 26,89 US$
vanaf 15,68 US$
vanaf 44,81 US$
vanaf 10,64 US$
Beoordeeld op 22 juni 2018

Dit was een teambuilding en was een schot in de roos , zeer goede atelier waar we alles konden zelf maken gebracht op een zeer professionele en ludieke manier

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Een lekkere teambuildingsactiviteit! Iedereen mocht een eigen doosje chocolaatjes maken. We kregen een snelcursus chocolatier van een vriendelijke "lesgever" doorspekt met de nodige grapjes en practical jokes. Een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018

Wij waren met een groep van 11 personen voor de chocoladeworkshop. Hele vriendelijke en enthousiaste lesgever! Leuke ervaring voor alle leeftijden!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 januari 2018

Aangekomen in Brussel voor ons jaarlijkse kerstuitje, werden we verwelkomd in de keuken van Planète Chocolat voor een workshop pralines maken. Met veel passie werden we wegwijs gemaakt in de wereld van chocola. Niet alleen konden we zelf aan de slag, de begeleider gaf ons aan het eind ook nog een korte geschiedenisles over de ontwikkeling van de cacao industrie. Kortom, een zeer geslaagde ervaring!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Superleuke workshop gehad. De man die op workshop gaf sprak zo gepassioneerd over zijn werk. Eenieder hing aan zijn lippen. Een aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2017