TripAdvisor
Vandaag geopend: 11:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Chocolade heerlijkheden

Zeer gastvriendelijke chocolatier , héérlijke échte chocolade bonbons , wafels met een mega toppunt ... meer lezen

gisteren beoordeeld
audreymJ6662MS
via mobiele applicatie
Zeker een aanrader!

We zijn met een groep van 9 man uitstekend vermaakt door een zeer enthousiaste chocolatier. We ... meer lezen

Beoordeeld op 12 maart 2019
opaalvast
Lees alle 444 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
vanaf 24,68 US$
vanaf 10,66 US$
vanaf 30,96 US$
vanaf 15,70 US$
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ze bieden een superleuke workshop bonbons maken aan. De gastheer en -dame zijn erg gastvrij. De workshop begeleider heeft bovendien humor en spreekt meerdere talen. Aangezien we met een gezelschap waren die Frans-, Engels- en Nederlandstalig zijn, was dat laatste een vereiste.
Los van de vakinhoudelijke kennis, kan de begeleider je van alles vertellen over chocolade; van biologie tot historie.
Kortom, een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 april 2017

Super leuke worshop ! Ervan genoten, lekkere pralines gemaakt en veel geleerd.
Een aanrader voor klein en groot !

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 22 december 2016 via mobiele applicatie

Super leuk en lekker. Aangename en goedlachse workshopbegeleider.
Echt een aanrader om met het bedrijf te doen.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

We hadden een leuke vrijgezellen. De chocolatier is een gedreven vakman die zijn kennis met veel passie deelt. We leerden verl bij en nadien trokken we met een hoop lekkernijen naar huis.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 9 november 2015

Met onze Mavo 3 leerlingen een workshop gevolgd. Wat een gepassioneerde en vriendelijke vakmensen! Écht een enorme aanrader. Kost wat, heb je ook wat! Doen!
En het resultaat van het werk is een zakje met heerlijke chocola en geweldige pralines.

Datum van activiteit: oktober 2015