2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 171
PricelineUS$ 172
Destinia.comUS$ 176
Beoordeeld op 2 november 2021

De 2-persoonskamer met extra bed was ruim en schoon. Fijn dat er laminaat op de vloer lag i.p.v. tapijt.
We hebben het als heel prettig extra service ervaren dat er gratis koffie en thee faciliteiten in de lobby waren. Het ontbijt is prima.
Er stoppen 2 tramlijnen (92 en 97) letterlijk voor de deur. Loop afstand tot de Grote Markt is ong.20-30 minuten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste Ineke,
Heel erg bedankt voor de topscore!

Wat fijn dat we jullie konden bekoren met het comfort van onze bedden en onze gunstige ligging.

Het zou ons verheugen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Mi-José Mpongo, General Manager

Beoordeeld op 16 januari 2020

sobere maar zeer functionele inrichting kamers, ideaal voor citytrip. gevarieerd ontbijt in aangename ruimte. Prijs-kwaliteit een topper. De kamers aan de kant binnenkoer zijn zeer rustig ( geen straat lawaai)

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Beste Philip,
Hartelijk dank voor deze fijne review!

Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent met uw algehele ervaring in ons hotel. We hopen u dan ook spoedig weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 december 2019

We verbleven één weekendnacht in dit hotel, dat dicht bij de Louisalaan ligt en zeer geschikt is om bv een concert bij te wonen in Flagey. Tramhalte voor de deur om naar het toeristoisch cdentrum te rijden. Te voet een goede vijfentwintig minuten van bv het Koninklijk Paleis of de Musea.
Het hotel is standaard Ibis Styles, met een goede verhouding kwaliteit-prijs: basic maar gerieflijke kamers, behoorlijk ontbijtbuffet, overdag gratis koffie of thee en water in de lounge, informatie over de stad in een kleine leeshoek.
Het tweepersoonsbed was smaller dan wij gewend zijn en er was 's nachts nogal wat straatlawaai te horen in de warme kamer. Als je het geruis van de airco wil verdragen, kun je die inschakelen. TV met heel veel kanalen, maar net de Vlaamse en Nederlandse waren die dag buiten dienst.
Het personeel waarmee wij te maken kregen kende/sprak geen Nederlands en repliceerde zonder verontschuldiging in het Engels, ondanks het feit dat wij rondom ons heel wat Nederlandstalige gasten hoorden.
Het management reageerde nogal lakoniek op onze klachten over dat taalaspect. Wellicht hoeft daarin dus geen verandering verwacht te worden.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn te zien dat u tevreden was van uw verblijf en dat u de ligging gunstig vond nabij de tramhalte en het musea. We zijn ook blij te zien dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet.

Jammer dat u geluidsoverlast heeft ondervonden, bij een eventueel volgend bezoek kan u opteren voor een kamer aan de achterkant van het hotel, deze zijn rustiger. Normaal gezien spreekt ons personeel Nederlands en Engels. Vraag gerust om in het Nederlands geholpen te worden. We delen u ook graag wij dat wij wel een Vlaamse zender hebben, jammer dat u die niet gevonden heeft. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 december 2019

Prima hotel met een redelijk goed ontbijt. Vriendelijke mensen, heel behulpzaam. Kamers ok maar niet de uitstraling van andere Ibis Styles die we kennen. Dat is wel jammer. Het ontbreekt aan de frisse kleuren. Maar al met al een prima hotel. Prima ligging in het centrum (kwartier lopen) en vlakbij winkelstraat. Wel een heel smal bed.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste Niek,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We lezen met plezier dat u genoten heeft van ons ontbijt, vriendelijke medewerkers en centrale ligging. Uw opmerking over de kamer noteren wij, en nemen we mee naar een volgende renovatieronde. Ook jammer dat het bed minder naar wens was. Wij noteren uw opmerking hierover, maar begrijpend dat elke gast dit anders ervaart. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prettige feestdagen,

Beoordeeld op 22 december 2019

Mooie kamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Een aanrader!

Tip: Als je met de wagen komt, voor de poort van de parking gaan staan en aanbellen. Dan doet de receptionist open. Nadien kan je met je badge zelf de poort openen.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste gast,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te plaatsen van Ibis Styles Brussels Centre Stephanie.

Het doet ons erg veel plezier dat u een prettig verblijf bij ons had! Wat fijn dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u ook helemaal tevreden was met de inrichting van uw kamer.

En bedankt voor het delen van de tip!

Vriendelijke groet,