Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com102 US$
Hotels.com102 US$
Priceline102 US$
FindHotel102 US$
eDreams102 US$
Destinia.com107 US$
Beoordeeld op 30 december 2019

We verbleven één weekendnacht in dit hotel, dat dicht bij de Louisalaan ligt en zeer geschikt is om bv een concert bij te wonen in Flagey. Tramhalte voor de deur om naar het toeristoisch cdentrum te rijden. Te voet een goede vijfentwintig minuten van bv het Koninklijk Paleis of de Musea.
Het hotel is standaard Ibis Styles, met een goede verhouding kwaliteit-prijs: basic maar gerieflijke kamers, behoorlijk ontbijtbuffet, overdag gratis koffie of thee en water in de lounge, informatie over de stad in een kleine leeshoek.
Het tweepersoonsbed was smaller dan wij gewend zijn en er was 's nachts nogal wat straatlawaai te horen in de warme kamer. Als je het geruis van de airco wil verdragen, kun je die inschakelen. TV met heel veel kanalen, maar net de Vlaamse en Nederlandse waren die dag buiten dienst.
Het personeel waarmee wij te maken kregen kende/sprak geen Nederlands en repliceerde zonder verontschuldiging in het Engels, ondanks het feit dat wij rondom ons heel wat Nederlandstalige gasten hoorden.
Het management reageerde nogal lakoniek op onze klachten over dat taalaspect. Wellicht hoeft daarin dus geen verandering verwacht te worden.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn te zien dat u tevreden was van uw verblijf en dat u de ligging gunstig vond nabij de tramhalte en het musea. We zijn ook blij te zien dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet.

Jammer dat u geluidsoverlast heeft ondervonden, bij een eventueel volgend bezoek kan u opteren voor een kamer aan de achterkant van het hotel, deze zijn rustiger. Normaal gezien spreekt ons personeel Nederlands en Engels. Vraag gerust om in het Nederlands geholpen te worden. We delen u ook graag wij dat wij wel een Vlaamse zender hebben, jammer dat u die niet gevonden heeft. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 december 2019

Prima hotel met een redelijk goed ontbijt. Vriendelijke mensen, heel behulpzaam. Kamers ok maar niet de uitstraling van andere Ibis Styles die we kennen. Dat is wel jammer. Het ontbreekt aan de frisse kleuren. Maar al met al een prima hotel. Prima ligging in het centrum (kwartier lopen) en vlakbij winkelstraat. Wel een heel smal bed.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste Niek,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We lezen met plezier dat u genoten heeft van ons ontbijt, vriendelijke medewerkers en centrale ligging. Uw opmerking over de kamer noteren wij, en nemen we mee naar een volgende renovatieronde. Ook jammer dat het bed minder naar wens was. Wij noteren uw opmerking hierover, maar begrijpend dat elke gast dit anders ervaart. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prettige feestdagen,

Beoordeeld op 22 december 2019

Mooie kamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Een aanrader!

Tip: Als je met de wagen komt, voor de poort van de parking gaan staan en aanbellen. Dan doet de receptionist open. Nadien kan je met je badge zelf de poort openen.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste gast,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te plaatsen van Ibis Styles Brussels Centre Stephanie.

Het doet ons erg veel plezier dat u een prettig verblijf bij ons had! Wat fijn dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u ook helemaal tevreden was met de inrichting van uw kamer.

En bedankt voor het delen van de tip!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel hebben wij gekozen op parkeerfaciliteiten maar is ook zeer aangenaam.
Nette kamer, vriendelijk personeel en goede uitvalsbasis om verder in Brussel te vertoeven.
Op loopafstand allerlei restaurants aanwezig en ooenbaar vervoer voor de deur. Top!

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2019

Beste gast,

Prettig om te vernemen dat uw verblijf zo uitstekend naar wens was en dat we een mooie bijdrage hebben kunnen leveren aan een geslaagd verblijf in Brussel. Bedankt voor de complimentjes. We delen ze met ons team.

Graag verwelkomen we u bij een volgend bezoek weer opnieuw.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 4 november 2018

Prima hotel, gelegen net buiten het centrum, maar met openbaar vervoer (tramhalte vlak voor het hotel) in 15-20 minuten (afhankelijk waar je moet zijn) te bereiken. Wandelen kan ook; dan wandel je over de Louizalaan (chique winkelstraat).

Mijn kamer was perfect: ruim en stijlvol ingericht. Alles aanwezig: goed bed, zetel, handige werkplek en een koelkastje en microgolfoven. Er is ook een kluisje in de kast. De badkamer is ruim, goed verlicht en zeer proper. Dat laatste geldt overigens voor heel de kamer.

Het ontbijt was degelijk: koud buffet, met extra van gekookte eieren en wafels. Niet heel uitgebreid, maar ruim voldoende.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Met de tram voor de deur is het misschien best een kamer te vragen aan de achterzijde als je erg gehorig bent.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Sophie Laruelle, Front office Manager van Ibis Styles Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Beste Peter,

bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de kamer en het hotel aan uw verwachtingen voldeden.

Wat fijn ook dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de service van ons team.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,