Beoordeeld op 13 augustus 2018

Zeer goed gelegen hotel met alle basisfaciliteiten . Prijs-kwaliteit. Het personeel is heel vriendelijk en heeft je alle informatie die je maar kunt wensen met een glimlach (Bengali) waarvoor 5 sterren.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Ibis Styles Brussels Centre Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Beste Heidi,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel.

Met vriendelijke groet.

Sophie Laruelle, Front office Manager

Beoordeeld op 11 juni 2018

Keurig hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. Verrassend vond ik wel dat veel uitingen in het Nederlands waren geschreven maar dat het personeel geen Nederlands spreekt. Engels spraken ze allemaal. Geen probleem verder, slechts verwarrend in het begin.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 januari 2018

Ibis styles stephanie ligt ideaal in een buurt met veel winkels en restaurants. Bovendien zijn de kamers netjes en bieden veel comfort. Zeer gedienstig en attent personeel. De hele dag door koffie en water te verkrijgen.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 6 december 2017

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leuk en schoon hotel. Tramhalte gelijk als je naar buiten loopt of met 10 min lopen op Louiza metro station.
Leuke winkelstraatjes in de buurt.

Kamer schoon, niet al te groot, maar te doen.
Ontbijt inclusief kamerprijs en redelijk veel keus.

Koffie apparaat 24/7 aan in de lobby.

Zeker een aanrader.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie