“Gezellig adresje in hartje Brussel”
Beoordeling van L'Ana Thème

L'Ana Thème
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
L'Ana Thème is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 65 van 4.099 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, kleinschalig restaurant met beperkt menu maar voor ieder wat wils. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Lady chef kwam achteraf langs bij klanten. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs/kwaliteitverhouding en gastvrije mensen. Zeker een aanrader voor dichtbij de Grote Markt!

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie settng, vriendelijke en fijne bediening, €35 voor een menuutje van zeer degelijke kwaliteit, mooie presentatie enzovoort. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aangename verrassing, eigenlijk wilden we ergens anders eten en liepen hier toevallig binnen.
Uiterst vriendelijke bediening, die zijn best deed ons in het Nederlands te woord te staan.
Eten was erg goed, geen uitgebreid menu maar voldoende keus, aanrader!!!!!

Datum van bezoek: maart 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant lijkt net op een sfeervolle huiskamer met een fijne ambiance. Van tevoren reserveren aan te raden, want het is helemaal vol, het is dan ook een kleine gezellige ruimte.

De bediening werd gedaan door een aardige man, die het alleen, maar relaxed deed.

Vooraf kregen we een gratis amuse, een soort paté, bijzonder lekker! Bij het eten hadden we een fles rosé, deze was geweldig! Als voorgerecht aten we garnalenkroketjes, als hoofdgerecht hert en als dessert kaas. Alles was verrukkelijk, goede smaken, lekkere groenten erbij en het zag er mooi uit! Alleen het vlees had iets korter gebakken gemogen, maar was alsnog super mals.

Het enige minpuntje was dat de gangen behoorlijk snel achter elkaar kwamen, wellicht omdat we om 9 uur begonnen.

Zeker een restaurant om terug te komen!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die L'Ana Thème bekeken, bekeken ook

In L'Ana Thème geweest? Deel je ervaringen!