TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 augustus 2017

We werden heel gastvrij ontvangen en nadat de administratie was voltooid, werden we naar de suite (Waltz) begeleid.
In de intree van de suite bevond zich een kleine keuken. Ook kon van daaruit de modern ingerichte badkamer betreden worden. Via een andere deur kwam je in de prachtige, ruime slaapkamer, met vele authentieke elementen en een hoog plafond met daaraan een grote kroonluchter. Voor de grote ramen hangen lange gordijnen in de stijl van de kamer.
In de slaapkamer bevond zich ook een zithoek en een tafel waaraan een eventuele maaltijd genuttigd kan worden. Doordat de kamer zo ruim is, komt het echter allesbehalve 'vol' over.

De ruimtes waren allemaal erg schoon.

Omdat we een parkeerplaats gereserveerd hadden, konden we de auto op de binnenplaats (achter het hotel) neerzetten. Kom je met de auto, dan is dit aan te bevelen.

Vanuit het hotel is het centrum via het nabijgelegen metrostation snel te bereiken, maar wij vonden het veel leuker om via de Wetstraat naar het koninklijk paleis te lopen en van daaruit via het park.

Het is mogelijk om in het hotel op de kamer ontbijt te laten serveren, maar wij hebben ervoor gekozen om lang uit te slapen en daarna in één van de nabijgelegen broodjeszaken te gaan ontbijten.

Datum van verblijf: augustus 2017
MasRes, Front Office Manager van MAS Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Dear guest,
We really appreciate you have taken the time to write such a detailed review about your stay.
It's rewarding to know you valued the attention of our staff, and that you actually noticed the well kept classic features of our Waltz Suite, like the original floors and ceilings.
We are also glad you found our facilities and our location convenient.
It's been great to welcome you at MAS Residence. We hope to see you again soon.
Thank you for choosing us!
Best regards.

Beoordeeld op 5 maart 2017

Eerste keer Mas Residence. Ervaring positief. Excellente ligging tussen metrostations Art/Loi en Maelbeek. Ideaal voor zakenreis rond EU instituten. De EU wijk krijgt meer restaurants voor na werktijd. Mooie, karaktervolle en ruime kamer.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
MasRes, Receptionist van MAS Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Dear Mr. Asin,

Thank you for choosing MAS Residence for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your feedback with us.
We are pleased to see that the location and your Business Suite met with your needs. Your comments have been shared with our team.

Thank you again for your review and we do hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Kind Regards
MAS Residence

Beoordeeld op 8 november 2016

Als zakelijke reiziger vind ik een rustig en ruim hotel, met een goed bed en een fijne badkamer erg belangrijk. Dat tref je aan in MAS Residence: grote, stijlvolle kamers, met smaak ingericht. Ook mooi schoon.
Je merkt niet of nauwelijks dat er andere gasten zijn. Als je op je rust gesteld bent is dit echt een fijne locatie. Zeer centraal gelegen in de Europese wijk, dichtbij het metrostation (Maalbeek).

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, helemaal niet opdringerig. Maximaal flexibel als het gaat om het annuleren of wijzigen van je reservering.
Het ontbijt is eenvoudig: vers broodje, croissant, ham, kaas, boter, jam, kannetje koffie of thee, jus d'orange, yoghurt, vers fruit en koek/cake. Dit wordt op het gewenste tijdstip op de kamer gebracht (er is geen ontbijtzaal). Heel fijn als je in de ochtend nog wat stukken wil lezen ter voorbereiding op je werkdag.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
MasRes, Reception van MAS Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Dear Brusselganger,

Thank you for leaving your feedback on Tripadvisor.

We were very pleased to read that you enjoyed your stay at MAS Residence.
We thank you for your compliments that have been shared with the entire team.

We are looking forward to have you back soon with us.

Best regards,
MAS Residence

Beoordeeld op 26 oktober 2015

De "Rock 'n Roll" studio is smaakvol ingericht met een comfortabele zithoek, keukentje en eethoek, prettig bureau en ruim tweepersoons bed. Ruime badkamer en gratis Wifi. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer attent personeel.
Een veilige plek om te parkeren en Grote Markt en verschillende Musea op loopafstand.

In één woord prima voor een weekend (of meer) Brussel !

Datum van verblijf: oktober 2015
MasRes, Front Office Manager van MAS Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015

Dear guest,
We appreciate you have taken the time to write a review about your stay.
We are happy you enjoyed the time you spent in Brussels and we hope to welcome you again at MAS Residence.

Beoordeeld op 3 januari 2015

Hier 1 nacht geweest. De wijk is stil en donker. We ontdekten al snel meerdere haren in bed. Lijkt op slechte schoonmaak want verder oogde het prima. De douche was af en toe koud. Ik snap niet dat deze zo'n hoge ranking heeft op Tripadvisor.

Datum van verblijf: januari 2015
MasRes, Community Manager van MAS Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2015

Thank you for taking the time to write a review about us. Your comments will help us to offer a better service. We are deeply sorry that your stay with us was not up to your expectations. If you visit us again, please contact our staff immediately if you encounter any issues during your stay. Thank you for staying at MAS Residence.