“Lekkere snelle hap”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 januari 2017 beoordeeld

Hier voorbijgewandeld al shoppend door de straten van brussel, aangenaam werden wij verrast. Kom hier maar langs voor een snelle hap. De burgers zijn overheerlijk!

Datum van bezoek: december 2016

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag in de Foodbox gaan eten in centrum Brussel. De jalapeno burger gegeten, lekkere burger en goed Spicy. De milkshakes zijn ook heel goed. Aanrader

Datum van bezoek: oktober 2015
28 april 2015 beoordeeld

Liep opeens langs dit kleine gezellige zaakje en de hamburgers die de mensen op hun bord hadden liggen en besloot hier eens binnen te springen voor een heerlijke burger.
Maar toen zag ik de Chili Con Carne op de kaart staan van deze burgertent en kreeg opeens heel veel zin om dit te proberen.
De CCC had niet al te veel smaak, te weinig bonen in en de droge rijst met enkele nachos lieten geen positieve vibe bij me achter.
Ik zal zeker wel eens binnen springen voor de burger, maar de CCC zal ik links laten liggen.

Datum van bezoek: april 2015
23 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker cheeseburger gegeten. Leuk voor wie graag een snelle hap wenst in een gezellig kader. Ook de bediening was super vriendelijk. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer
23 december 2014 beoordeeld

Niet het typische toeristenrestaurant waarvan je er zovelen vindt in de buurt. Op 2 min van de winkelstraat ligt dit kleine, maar leuke lunchadresje. Je kiest er tussen heerlijke burgers, salades of pasta's voor een redelijke prijs. Bediening gebeurt er zowel in het Nederlands als in het Frans. Leuk is dat de gerechten altijd een leuke twist hebben, zo is er de Mexican burger met guacamole of de Jalapeño met pikante pepers. Met 5 vriendinnen hadden we er een erg leuke lunch in een ongedwongen sfeer. Een aanrader, wat mij betreft.

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer

Reizigers die The Food Box bekeken, bekeken ook

In The Food Box geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.