Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Dr. Vacay
Rotterdam, Nederland

Oké

3,0 van 5 bollen5 jan 2025 beoordeeld
Het hotel is best oké. Ik verbleef hier met mijn twee kinderen. Laat op de avond vroeg ik om een extra bed, en de supervriendelijke medewerkers regelden dit direct. Binnen 15 minuten stond het extra bed in de kamer. Prima service en aardige medewerkers dus. De hotelkamer was ook prima: schoon en ruim. De toiletartikelen waren in orde. Voor een 4-sterrenhotel vind ik het echter wel goedkoop dat het toiletpapier van gerecycled materiaal is en niet zo zacht aanvoelt. Koffie, thee en water op de kamer waren prima.

We hadden ook ontbijt, maar dat was een behoorlijke teleurstelling. Kinderen eten gratis mee, wat fijn is. Volwassenen betalen 22 euro, maar er zijn helaas te weinig tafels in het restaurant. De koffie is lekker, maar er is regelmatig een storing omdat de machine schoon moet worden gemaakt of omdat het water geleegd moet worden. De gebakken eieren werden heel langzaam bereid, waarschijnlijk omdat de kok zoveel dingen tegelijkertijd moest doen. Veel van het eten en het brood was ook aangebrand. De smoothies waren daarentegen lekker en mijn kinderen vonden de yoghurt goed. Al het eten is te vinden in een kleine ruimte, waardoor het snel te druk wordt. De medewerkers waren echter wel supervriendelijk.
Datum van verblijf: december 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Gast,

Bedankt dat u ons beoordeelde.

We zijn verheugd dat u de snelle service en de vriendelijkheid van ons personeel waardeerde, evenals de schone en ruime kamer en de kwaliteit van de toiletartikelen. Het is ons een genoegen te horen dat de koffie, thee en het water op uw kamer naar wens waren.

Echter, we betreuren het dat het toiletpapier niet voldeed aan de verwachtingen die men mag hebben van een 4-sterrenhotel. We streven ernaar om milieubewuste keuzes te maken die passen bij ons Green Key-initiatief, maar we begrijpen dat dit aspect voor sommige gasten belangrijk is en nemen uw feedback serieus. Wat betreft het ontbijt, het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen over de beschikbaarheid van tafels en de werking van de koffiemachine intern bespreken om onze service te verbeteren. We begrijpen dat een vlotte en aangename start van de dag essentieel is en we stellen uw geduld op prijs terwijl we deze punten aanpakken.

Tot slot zijn we blij dat u en uw kinderen genoten hebben van de smoothies en de yoghurt bij het ontbijt en dat de locatie van ons hotel voor u gunstig was. We hopen dat de nabijheid van het Eurostar Terminal en de uitstekende verbinding met het Europese treinnetwerk en het openbaar vervoer uw verblijf verder hebben vereenvoudigd.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Priceline
  • Official website
    € 49
  • StayForLong
1.3 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 173
  • Expedia.com
    € 175
1.6 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 79
  • Algotels
1.4 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 85
  • Algotels
1.1 km van Pullman Brussels Centre Midi
Restaurant
Bar/lounge
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 94
  • Expedia.com
    € 95
1.8 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Bar/lounge
  • NH Collection
  • Agoda.com
    € 116
  • Booking.com
    € 128
2.1 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Restaurant
€ 152
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 157
  • Vio.com
    € 144
  • Hotels.com
    € 157
2.8 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Restaurant
€ 76
€ 61
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 76
  • Priceline
1.7 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Fitnesscentrum
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 85
  • Algotels
0.5 km van Pullman Brussels Centre Midi
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 106
  • Priceline
1.7 km van Pullman Brussels Centre Midi
Gratis wifi
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordelingen (2.431)
Beoordelingen filteren
2.431 resultaten
Waardering van reizigers
1.276
857
183
64
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.276
857
183
64
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.431 beoordelingen
Beoordeeld op 13 september 2024

In september verbleven we 2 keer 1 nacht in dit hotel (aan het begin en einde van onze reis naar Duitsland).
Beide keren waren een heel goede ervaring :
* Personeel aan het onthaal was heel vriendelijk
* mooie kamer (2de keer kregen we een upgrade en nieuwe kamer met uitzicht op atomium) met ruime badkamer.
* Ontbijt : ruime keuze, zowel warm als koud; verse producten
* Restaurant : ruime keuze aan gerechten, mooie omgeving. De tweede keer kwamen we nog laat aan (door vertragingen) en toch konden we nog zonder problemen iets bestellen.

Dit hotel blijft ideaal als hotel om een treinreis te starten of eindigen.

Datum van verblijf: september 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sophieke1976
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2024

Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We verheugen ons dat alles naar wens was en dat u genoot van ons uitgebreide ontbijtbuffet.
Ons team dankt u voor het compliment.

Groetjes!


Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2024 via mobiele applicatie

Na een speciale bezoek van een filmvoorstelling in Kinepolis Brussel, heerlijk tot rust gekomen bij Pullman Brussels Midi.

Ideale locatie voor mijn aankomst en vertrek vanuit het Midi Station. Vriendelijke personeel begeleiden met check in en andere vragen.

Een zeer comfortabele uitnodigende kamer voor een goede nachtrust.

Hartelijke dank en kom zeker in toekomstige reizen door Brussel Midi weer terug

Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde alleen
Bedank Animefan1980
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2024

Beste Gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze ligging gunstig was voor u. We geven uw compliment door aan onze receptiemedewerker.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.


Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 april 2024 via mobiele applicatie

Prachtige deluxe kamer met mooi zicht. Geen lawaai ondanks de drukte van de omgeving. Prachtige badkamer, jammer van de verkalkte regendouche. Gelukkig konden we de handdouche gebruiken om ons te douchen. Apart toilet. Nespresso machine en kluis aanwezig. Comfortabel bed en zalige kussens en lakens. Ontbijt zeer gericht op toeristen. Wel zeer goeie koffiemachine. Groot aandachtspunt voor het ontbijt is het brood. Er lag bij onze aankomst enkel stokbrood (hard en niet lekker) en 2 kleine pistolets (hard en niet lekker) en veel toast brood (dit lusten wij niet) wij misten een stukje lekker brood.

Kamertip: Ga je op uitstap met de trein? Dan is dit hotel ideaal gelegen in het station. De perfecte locatie om België te ontdekken
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank StephanV601
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2024

Beste Gast,

Het verheugt ons dat u tevreden was over uw verblijf en specifiek over onze gunstige ligging.
Wat jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We proberen drukte zo veel mogelijk te vermijden, helaas is dat tijdens het hoogseizoen niet altijd mogelijk.

Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.

Met Vriendelijke groeten,


Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2024 via mobiele applicatie

Eerder hier een fijn verblijf gehad maar deze keer viel het tegen. De kamers zijn ruim, schoon en mooi ingericht maar de technische staat laat te wensen over. Van de 2 geboekte kamers in ons gezelschap werkte in 1 kamer de airconditioning helemaal niet en in de ander zeer matig. Toen voor één van de 2 kamers een alternatieve kamer werd aangeboden, bleek daar vervolgens het warm water in de douche niet te werken.

Kamertip: Dubbelcheck bij binnenkomst of technisch alles goed werkt. Ramen kunnen niet open dus airco is wel heel prettig!
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 608DennisK
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 juni 2023

Laat ik beginnen door te zeggen dat ik -vóór ik daadwerkelijk geboekt heb- eerst geïnformeerd heb om te vragen wat voor kamer ik moest boeken, om het beste uitzicht op de stad, de treinen en het station te hebben.
Nog diezelfde avond kreeg ik een uiterst vriendelijk antwoord van "welcomer" Ashley, die me zei dat mijn wensen genoteerd waren en ik een aanvullende upgrade zou krijgen, zodat ik het wensuitzicht kon genieten én deze kamer bovendien over een ligbad zou beschikken.

Dat was alvast goed nieuws, maar dan nog is het geen garantie dat het ook lukt (weet ik van andere hotels, waar ik mijn voorkeuren doorgaf en exact het tegenovergestelde "kreeg"). Hoe anders was dat hier. De werkelijk excellente (oprecht vriendelijk, professioneel, behulpzaam: exact zoals een "welcomer" hoort zijn) dame die mij incheckte, vertelde direct dat ze me een dubbele (!) upgrade gegeven had en voorspelde dat ik het uitzicht geweldig zou vinden.

Ik waardeer het heel erg als bij de check-in al bevestigd wordt dat er notitie genomen is van mijn wensen, in plaats van een simpel "hier is Uw sleutel: veel plezier". Het is overduidelijk dat gasten hier serieus genomen en belangrijk gevonden worden.
Na het inchecken had ik al een goed gevoel over mijn verblijf, maar vanaf het eerste moment dat ik de kamer betrad, wist ik: dit is perfect!
De kamer was veel groter dan ik had kunnen bedenken, de badkamer leek wel gloednieuw en alles ademde luxe uit.
Wat ik me niet gerealiseerd had toen ik mijn uitzichtwensen doorgaf, is dat ik op de hoogste (!) verdieping een kamer op een hoek (!) zou krijgen en daarmee dus het allerbeste uitzicht.
Dat overtrof daarom al mijn verwachtingen: de dynamiek van het treinverkeer, de skyline van Brussel met het schitterende gerechtspaleis, het reuzenrad (ja, ik vind alles leuk wat beweegt), het station, en het vrije uitzicht richting het Atomium: ik heb elke seconde en elke kijkrichting genoten :-)

Verder was de inclusieve minibar een leuke geste, sliep het bed goed en was de (airco)temperatuur uitstekend te regelen. En waar ik niet expliciet om gevraagd had, maar wat een zeer welkome bijkomstigheid was: de kamer was erg rustig. Zowel van het verkeer buiten als van andere kamers / de gang heb ik niets gehoord.

Wat ik verder plezierig vond: de housekeeping. Ik heb nog geen ander hotel van de Accorgroup meegemaakt waarin de kamers zo efficiënt en correct schoongemaakt worden en waar -zonder dat ik daar om hoefde te vragen- elke dag ruim voldoende handdoeken waren. Zelfs op de donderdag, waarop ik mijn kamer pas in de namiddag verliet en binnen een uur alweer terug was (omdat het buiten steenkoud was), is in de korte tijd dat ik weg was, de kamer gekuist en alles (minibar, thee, koekjes) aangevuld.
Kennelijk is dit hier de standaard, maar geloof mij: dat gebeurt in andere hotels niet. Ik moet normaal gezien altijd wel ergens om vragen (zeep of tissues of een extra handdoek, omdat één of andere milieufreak vindt dat een halve handdoek per twee dagen wel genoeg is), maar hier ging alles vanzelf en zoals gewenst.

In andere beoordelingen al vermeld, maar hier ook nog even het hotel is letterlijk onderdeel van het stationscomplex. Dat betekent dat één van de twee ingangen van het hotel zich in de stationshal bevindt (de andere komt gewoon op straat uit, vlak naast het busstation van De Lijn).
Je kunt dus overdekt en zonder te struikelen over ongure types in de stationsomgeving (die bevinden zich overigens met name aan de andere zijde van het station, bij de goedkopere hotels) vanaf je trein het hotel bereiken. Heel handig.

Kortom: mijn verblijf was net zo marvellous als me toegewenst werd op het persoonlijke kaartje dat op mijn kamer stond met het zakje Belgische chocolade.

Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken: een opfriscursus voor het voltallige ontbijtpersoneel: ze zijn stuk voor stuk vriendelijk, maar niet erg professioneel. Met name het vervangen / controleren van de losse jampotjes door het personeel terwijl je als gast nog zat te ontbijten, verliep buitengewoon klungelig (potjes laten vallen, drie keer dezelfde tafel controleren) en was onnodig: wacht daarmee tot de tafel leeg is, tenzij de gast vráágt om extra jam.
Het ontbijt zelf is goed, maar niet zo excellent als je van dit hotel (waarin verder alles perfect is) zou verwachten.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Quaniel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Esther MBula, Service clients/Réception van Pullman Brussels Centre Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Beste gast,

Allereerst willen we u namens het hele team van Pullman Brussels Midi bedanken voor deze zeer positieve feedback !

Het was zo leuk om je te verwelkomen in het Pullman Brussels Centre Midi en we zijn zo blij om te horen dat je verblijf aan je verwachtingen voldeed.

Heel erg bedankt voor deze prettige bijdrage, die het werk van ons team beloont.

We heten u van harte welkom onder dezelfde voorwaarden, of misschien nog beter!

Vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken