4 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 172
Hotels.comUS$ 172
travelup.comUS$ 189
Beoordeeld op 1 november 2021

Een vrij nieuw en modern hotel. Smaakvol ingericht met ruime kamers (in ons geval 821). Helaas kunnen de ramen alleen niet open voor wat extra frisse lucht. In de hotelkamer een apart toilet en aparte badkamer. Kluisje en minibar aanwezig. Kamers zijn stil, personeel is vriendelijk. Wifi werkt goed.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nanou M, Guest Services / Front Office van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2022

Beste heer,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Brussels Centre Midi erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Het Pullman Team

Beoordeeld op 28 februari 2021

Het hotel was praktisch gelegen en het interieur is top. De service van het personeel was echter matig: men is niet flexibel, zeer formalistisch en weinig creatief. Voor een hotel in deze klasse had ik meer van het personeel verwacht.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Nanou M, Guest Services / Front Office van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2021

Beste Heer,

Hartelijk dank dat u voor Pullman Brussels Centre Midi heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen via onze gastenenquette.

We zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf heeft genoten en wij zullen uw opmerkingen noteren om onze service in de toekomst verder te verbeteren.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Het Pullman Team

Beoordeeld op 22 juli 2020

Geen welkomstgeschenk op de kamer.
Er werd geen rekening gehouden met onze kamer wensen
We reserveerden voor 4, kamers waren enkel voorzien voor 2
Zeer spijtig. We zijn veel beter gewoon van dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Grégory Marchand, Other van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2020

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven na uw verblijf in Pullman Brussels Centre Midi. Het spijt ons zeer te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Sta ons toe onze oprechte excuses te betuigen. Conform de COVID 19 laten de nieuwe hygiëne- en regelgevingsspecificaties ons niet toe om iets extra's in onze kamers te plaatsen om elk risico op kruisbesmetting te vermijden.
We zijn echter zeer verbaasd over de kamer die u voor 4 personen heeft geboekt, aangezien onze maximale capaciteit van 2 personen is. Desalniettemin staan ​​wij tot uw beschikking als u dit verder wilt bespreken, u kunt rechtstreeks contact opnemen met het hotel voor informatie via onze website.

Ik hoop dat je ons de kans geeft om ons uit te leven en je weer te verwelkomen.

Esther
Quality and Guest Relations Manager

Beoordeeld op 16 februari 2020

Overnachting en ontbijt geboekt met Bongo Charme Hotels.
Hotel heeft veel uitstraling, kamers zijn zeer goed geïsoleerd, je hoort niets van de treinen (station is naast/onder het hotel)
Perfecte badkamer, onmiddellijk warm water en heel goed verlicht.
En topkwaliteit van bed en matras!
Jammer van volgende details/aanpak
* Dienblad aan een kamer (roomservice) is met etensresten blijven staan van 18u tot en met de volgende ochtend 10u - niet smakelijk en onhygiënisch.
* Aan de receptie gevraagd om een paraplu te mogen lenen, antwoord was dat we dit konden kopen in de winkelstraat... het regende namelijk en zo dicht ben je niet aan een deftige winkelstraat
* De bar en restaurant bediening is ondermaats, ze lopen gestresseerd rond en vooral een bepaalde verantwoordelijke tijdens het weekend van 08 februari was problematisch onbeleefd. Het meisje dat de bar doet is zichzelf komen verontschuldigen voor zijn houding! Pluim op haar hoed :-)
Reden: als dessert wensten we een Irish Coffee en ze gaven ons een Lait Russe met likeur in ... wordt zo door de machine gemaakt kregen we 3x als bot antwoord van hem. Jammer dat we ons diner zo moesten eindigen. We hoorden hem aan andere hotelklanten zeggen dat op 10minuten lopen er horeca gelegenheid was en dat de bar om 23u gesloten is ... en dat voor een 4-5 sterrenhotel met internationaal publiek????

Kamertip: 4de verdieping is geruisloos
Datum van verblijf: februari 2020
Gregory_Marchand, General Manager van Pullman Brussels Centre Midi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dear Customer,

We thank you for taking the time to share your experience in our hotel. We are very glad to see you appreciated the comfort of our rooms. On the other side we are deeply sorry to see your deception about the Welcome team and the Food & Beverage team. Please allow me to express my sincere apologies.

The description of your feedback is not in line with the quality of service we are used to provide and we are sorry we fell to satisfy you on this occasion. We have informed the respective department in order to better ourselves. We understand your disappointment however we hope you will give us the chance to welcome you again and prove you otherwise.

We hope to see you again at Pullman Brussels Centre Midi.

Best Regards,

Floriane,
Assistant Quality & Guest Relations Manager

Beoordeeld op 30 december 2019

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het Pullman Brussels Centre Midi hotel. De kamer was ruim, netjes en de bedden waren goed. De service was goed en het was fijn dat je elke dag een nieuw gratis flesje water kreeg.
Helaas zijn wij wat minder te spreken over het ontbijt. In het weekend kun je tot 11:00 uur ontbijten. Wij kwamen zaterdagochtend om 9:30 aan en er was bijna niks meer over. Zo lag er nog maar één brood, een paar croissantjes en het roerei was ook op. Verder waren er geen schone glazen meer om sap in te doen en vonden wij het raar dat je niet zelf koffie of thee kon pakken. Er werd dus niks meer aangevuld of bijgemaakt wat wij jammer vonden, helemaal omdat het nog redelijk vroeg was. De mensen die na ons kwamen hadden bijna helemaal niks meer... We boeken bij ons verblijf altijd een ontbijt bij en aangezien dit vaak best aan de prijs is, verwacht je er toch wel iets van. Helemaal van zo'n mooi en goed hotel. Helaas viel dit ons dus erg tegen.
Verder gelukkig positieve ervaringen, maar het ontbijt moet echt beter voor zo'n hotel!

Datum van verblijf: december 2019