“Voorkeurs behandeling”

Geclassificeerd als nr. 477 van 3.954 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Deze zaak bezoek ik vaak de service is top en het eten is lekker mooie zaak .
Maar als ze iemand kennen al staat je in de rij voor jou vis uit te kiezen ,krijgt hij een voorkeursbehandeling ik denk dan bij deze is zijn geld meer waard ? Ik denk als Mustafa aanwezig was dat die bewuste klant zeker op zijn beurt had moeten wachten . Hier moet zeker iets aangedaan worden .

Datum van bezoek: augustus 2021

3 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk dineren bij Antarctique. Kies aan de toog welke vis je wil eten en wat je er bij wil qua groenten. Alles wordt bereid en dan naar je tafel gebracht. Heerlijk en super lekker!

Datum van bezoek: juni 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet ver van het Zuidstation in Brussel kan je Antartique terugvinden. Héérlijk visrestaurant waar je in de verstoog zelf kiest wat je wil eten en hoeveel. Vervolgens neem je boven plaats in het kraaknette restaurant met het uiterst behulpzame personeel, waar ze nadien de schotel opdienen. Klein detail, geen alcohol te verkrijgen, maar dit stoort er zeker niet! De vis wordt afgerekend per kilo op enkele vissoorten na die per stuk te betalen zijn. Voor ons is Antartique aangenaam vertoeven met lekker eten!

Datum van bezoek: februari 2019
30 maart 2018 beoordeeld

In het midden van het eten, waren we vereist te betalen omdat ze de kassa moesten sluiten ! ik doe zoveel restaurant maar ik heb dat echt nooit gezien !!! Dus we moesten stoppen eten, gaan naar toiletten om handen te wassen, gaan betalen en dan terug eten.
ik heb hem gezegd: vraag dan om ervoor te betalen maar aub niet tijdens het eten !
Bovendien was het eten zeer gemiddelde ! Misschien eind van de dag voor hen !?
Dat was de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer in dit restaurant !

Datum van bezoek: maart 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je mag alle soorten vis kiezen uit de winkel en boven is het restaurant, leuke interieur. Was echt verrast, supersnelle bediening. Correcte prijs en propere toiletten. Ik had aan €52 maar had allerlei vis besteld was teveel steak tonijn, stuk zalm,2 gamba's,paar vongole, 1 coq st-jacq een paar garnalen gefrituurde krabkroketten en calamares met een heerlijk slaatje vers brood en frietjes met 3 sauzen frisdrank en vers fruitsap. Wel jammer dat je de prijs niet op voorhand ziet en ook zag ik dat je soep kon krijgen maar was wel geen kaart waar je alles op kan zien. Vis is wel enkel gegrild of gefrituurd. Je zal nooit voor zo een mooie prijs zo'n verse vis gegeten hebben. Ik was met een vriendin en we komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Resataurant Antartique bekeken, bekeken ook

In Resataurant Antartique geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.