“Lekker veel chocolade ! Slecht gezinde bediende”
Beoordeling van Waffle Factory

Waffle Factory
Geclassificeerd als nr. 30 van 71 Dessert in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het aanschuiven duurde 20 minuten (de zaak was leeg + heeft terras) en tegen dat we aan de beurt waren was er geen deeg meer voor de zoete wafels. We moesten 30 minuten wachten tot er terug deeg was. Toen gingen we zitten met een drankje. Eerst was er 1 wafel klaar en moest nog een keer naar beneden voor de tweede. De waffels zijn lekker en goed gevuld met chocolade. De bediende was slecht gezind en vond het precies niet leuk dat je naar haar zaak kwam voor een wafel. Er zijn genoeg wafel zaken in Brussel. Daarna gingen ze boven (waar de meeste tafels staan) sluiten en mocht er niemand meer naar boven. Dit ruim voor dat het sluitingstijd was. Toen ik naar beneden ging voor nog iets te bestellen keek ze naar mij als of ik niet meer naar boven mocht.
De zaak zelf is zeer gezellig met grote ramen en leuk ingericht. De wc's zijn net iets minder hygiënisch.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keus, heerlijke vers gebakken wafels. Het is er altijd erg druk, wat doet vermoeden dat ook de Belg de wafel lekker vindt. Wij in ieder geval wel!

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne muziek, fijne mensen en lekker zachte wafels! Wat heeft een mens meer nodig op een mooie maar frisse dag in Brussel?

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele waffel zaak maar was redelijk slordig. Wat het een beetje onprettig maakte. Kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken. De waffels zelf vond ik wel lekker.

21 oktober 2015 beoordeeld

Drukke zaak waarvan de afzuiging niet werkte. Het was erg benauwd en de wafels erg vettig. Ik heb betere gegeten in Brussel

In Waffle Factory geweest? Deel je ervaringen!