TripAdvisor
Brussel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker en goed gegeten!”
Beoordeling van Lotus Vert

Lotus Vert
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 100 van 4.437 Restaurants in Brussel
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen binnen zonder reservering(2pers) en konden gelukkig direct aan tafel. Personeel had het druk want de zaak zat vol. Ondanks drukte kunnen ze nog wel lachen en vriendelijk blijven. Bestelling opnemen ging vlotjes en het eten was in korte tijd op tafel. We hadden Pad thai en Beef met rode curry. Beide waren heerlijk en ruim voldoende portie.
Voor een snelle hap zit je hier goed maar ook om op je gemak te dineren.
De moeite waard om langs te gaan als je van thais/vietnamees keuken wilt genieten

Datum van bezoek: augustus 2019

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant, super vriendelijke bediening. Heel goed koop maar echt lekker. Ideaal om snel Thais of Vietnamees te eten.

Datum van bezoek: mei 2019
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Thais gegeten. Snelle bediening, heerlijke smaken. Lekker pittig eten en goeie porties. Echt waar voor je geld!

Datum van bezoek: maart 2019
buin45, Giám đốc quan hệ khách hàng van Lotus Vert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Thank you very much.see you next time!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle service, erg lekkere curry en bijzonder betaalbaar €27,- met z’n tweeën kwijt. Niet heel veel sfeer. Authentiek Thais restaurant.

Datum van bezoek: september 2018
buin45, Người quản lý van Lotus Vert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Thank you so much! See you next time!

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. In eerste instantie wisten we niet wat te verwachten. Toen het eten geserveerd werd, waren we aangenaam verrast. Heerlijk Thais, lekker eten en de moeite waard om hier een hapje te eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Lotus Vert bekeken, bekeken ook

In Lotus Vert geweest? Deel je ervaringen!