“Fijne atmosfeer”

Geclassificeerd als nr. 228 van 3.886 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 maart 2020 beoordeeld

Prachtig authentiek gebouw met een mooie Hard Rock Label inrichting. Bediening heel vriendelijk en voor- en hoofdgerecht waren heerlijk. Porties overdreven groot.

Datum van bezoek: maart 2020

9 januari 2020 beoordeeld

Niet zo groot als de andere Hard Rock Café's in de wereld, maar zeker en vast super gezellig. Heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2019
theHRCBrusselsteam, Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to leave such a nice feedback.
Indeed, our Cafe is smaller in size than others but for sure it is very welcoming, has great memorabilia, a fantastic team and delicious food ! So, we are happy to know that you got to enjoy all of it.

Warm Regards,
the HRC Brussels team

25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In november hebben we hier lekker gegeten: Ceasarsalade en salade met steak. Alletwee overvloedig en lekker. Ook het getapte bier (Grimbergen) was prima. De muziek is uiteraard altijd goed in een HRC. De bediening was heel vriendelijk: ook tgo het kind aan de tafel naast ons, dat een hele beker milkshake liet vallen... Een adresje om te onthouden.

Datum van bezoek: november 2019
theHRCBrusselsteam, Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear Michel,

Thank you for your great comment. We are glad you enjoyed your stay at Hard Rock Brussels and enjoyed our food and our friendly service. We look forward to welcoming you again.
Rock on!

23 september 2019 beoordeeld

Zaterdag avond met gezin hier gegeten.
Na lang wachten, 50 min ( wat we ervoor over hadden ) konden we aan tafel. Ons gekozen voorgerecht was niet meer te bestellen, OP
Ook waren er geen frietjes meer, OP
Konden alleen aardappel puree krijgen bij de hamburgers ....
Kipkluifjes: koud Spareribs: lauw
Heel erg jammer, na zolang wachten er dan achter komen dat wat je wilt eten er niet meer is, en dat in het weekend
Een tegenvaller .....

Datum van bezoek: september 2019
theHRCBrusselsteam, Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019

Dear IsaBowie,

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and we sincerely apologize for any inconveniences caused on the day of your visit. We had a technical issue and we usually don't experience such situations. Please be assured that it does not reflect in any way Hard Rock’s standards of service.
Thank you again for your feedback and we hope to see you again to show you what we are truly capable of.
Best Regards,

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hardrock cafe , alleen rot dat het 4 verdiepingen hoog is . Wij zaten bovenin en daar was het hardrockcafe gevoel ver weg , beetje kaal en meer “normaal” restaurant achtig . Wel een mooi overzicht over de grote markt van brussel . Aardige bediening , en snel .

Datum van bezoek: juni 2019
theHRCBrusselsteam, Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Josh,

We would like to thank you for taking the time to leave a rating and comment. We are delighted to hear that you liked the friendly fast service and our view on the Grand Place. We hope to see you again.
Warm regards,

Reizigers die Hard Rock Cafe bekeken, bekeken ook

In Hard Rock Cafe geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.