“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 17 van 3.883 Restaurants in Brussel
Keukens: Amerikaans, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Grote groepen
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten, de sfeer was top en de bediening was aller aardigst.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende steakhouse. Zeker voor de liefhebbers van een lekker stukje biefstuk is dit echt een aanrader! Erg vriendelijk geholpen door Jacquel en Marie, ik kom hier zeker nog wel een keer terug!

Datum van bezoek: maart 2020
24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn komen eten in de Midtown grill vlak voor het concert van Balthazar.
We hadden zin in een lekker stukje vlees en dat was het ook !
Wat vooral opviel was het super vriendelijk personeel!
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke vleesgerechten.Bediening was erg attent, vooral Kelly was zeer vriendelijk.Volgens mij genoten hun net zo van onze zoons als wij.
We waren erg vroeg en kregen dus alle aandacht. De open keuken is leuk om te zien en er komen heerlijke geuren uit.
Aanrader en zeker een volgend bezoek waard.

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

In het hartje van Brussel ligt dit uitstekend en mooi Grill restaurant. Verschillende vleesgerechten en een drietal visgerechten. Niet onmiddellijk de goedkoopste grill in Brussel, maar wel zéér degelijke kwaliteit. Ik kom gerust nog eens langs.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.