Joost D
Brugge, België

Mooi hotel in centrum Brussel

5,0 van 5 bollen30 jan 2024 beoordeeld
We werden heel vriendelijk onthaald. We voelden ons welkom en gewaardeerd als gast. De kamer was ruim en heel proper. De koffie in de kamer was super. Een ideaal hotel om
Brussel te verkennen. Een aanrader dus.
Datum van verblijf: januari 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 feb 2024
Dear Joost,

The fact that you would highly recommend our hotel to others is one of the biggest compliments we can possibly receive and we are really grateful that you are willing to share your experience!

We are delighted that we were able to meet your expectations during your stay at NH Collection Brussels Centre.
It is great to read that you enjoyed our service and our spacious rooms.
Again, thank you very much for sharing your enthusiasm.
On behalf of all staff of at NH Collection Brussels Centre it would be our pleasure to welcome you back again!

With kindest regards,

• Hotels.com
0.4 km van NH Collection Brussels Centre
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 21 januari 2024 via mobiele applicatie

Bij de binnenkomst begon het al! Er staat een vrolijke vent die ons correct helpt. Hij kwam uit Spanje maar hij sprak zijn talen en we alles werd goed en duidelijk uitgelegd gekregen.

Kamers zijn goed, niet gehorig en het bed was heerlijk. Douche was perfect en bad hebben wij niet uit geprobeerd.

Ontbijt is een aanrader! Aan alles word gedacht en voor iedereen wat wils.

Hotel is goed te bereiken en ligt midden in het centrum. Vanuit hier kun je overal komen.

Zeer goed ervaring!

Datum van verblijf: januari 2024
Alina Baranova, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2024

Dear Jeroenu768,

Thank you very much for having the time to leave a comment via Tripadvisor about your recent stay at NH Collection Brussels Centre.

We are delighted to read that we could bring you a very good experience. We really appreciate your words about our staff and facilities, as well as our location.

We hope to welcome you back soon at the NH Collection Brussels Centre.

With kind regard,

Beoordeeld op 27 december 2023

Badkamer verouderd en veel te koud
Goed bed
Mooie kamer
Goeie ligging
Onvriendelijk personeel bij ontbijt
(Wrsch de zaalverantwoordelijke)
Geen gerookte zalm bij ontbijt
Geen Nederlands sprekend personeel

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alina Baranova, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Dear Nico V,
Thank you for taking the time to share your experience in NH Collection Brussels Centre with us.
We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we very much regret that we did not completely meet your expectations.
We truly hope to have the chance to welcome you again to regain your trust. We will gladly offer you the best that our guests enjoy every day.
With kind regards,

Beoordeeld op 14 augustus 2023

De badkamer is erg ruim, alleen is de douche in een hoekopstelling geplaatst, waardoor het super krap is. Op de kit randen zat schimmel. De deur van de douche cabine sluit niet goed, waardoor na het douchen de vloer in de badkamer nat is. De straal van de douchekop was wel lekker. Het water fluctueerde erg van warm naar koud tijdens het douchen. Stekker van de minibar zat wel in het stopcontact maar niet doorgedrukt, zodat deze dus niet aan stond, waardoor alles wat erin stond lauw/warm was in plaats van gekoeld. Er is een zware stoel geplaatst vlak voor de minibar, die je steeds opzij moet schuiven om bij de minibar te kunnen komen. Er zijn hierdoor ook veel krassen op de vloer zichtbaar.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alina Baranova, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Beste Wierzand,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in NH Collection Brussels Centre met ons te delen.
We streven er voortdurend naar om onze gasten de beste faciliteiten en diensten te bieden en we betreuren het ten zeerste dat we niet helemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan.
We hopen echt dat we u nog eens mogen verwelkomen om uw vertrouwen te herwinnen. Wij bieden u graag het beste waar onze gasten elke dag van genieten.

Beoordeeld op 4 augustus 2023

Geweldig hotel, superfijne sfeer ook met personeel onderling, fantastische kamers, beste ontbijtbuffet ooit. Ideaal gelegen en Service ten top. Schoonmaak zeer goed, aankleding hotel idem dito. Dikke tien

Datum van verblijf: augustus 2023
Alina Baranova, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2023

Beste 613ang_leh,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Collection Brussels Centre.

We kijken er allemaal naar uit om je hier weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 16 juni 2023

Het hotel is perfect gelegen om Brussel te bezoeken. De medewerkers waren heel vriendelijk en attent. ik voelde mij welkom en gewaardeerd als gast. De kamer was comfortabel en aangenaam. Was ook perfect proper.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alina Baranova, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2023

Beste Joost D,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

We kijken er allemaal naar uit om je hier weer te verwelkomen!

Alina Baranova - Guest Relations Manager