4 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 155
travelup.comUS$ 159
Trip.comUS$ 154
Beoordeeld op 1 december 2021

Het hotel ligt centraal in het centrum en oogt netjes. De nacht was helaas gebroken door de te hoog opgestookte verwarming. De klima kreeg de warmte niet weg. Ramen konden wel open voor koele lucht maar midden in de binnenstad is er buiten eng veel lawaai en een korte nachtrust. interieur van de kamer was ok maar de badkamer was aan vervanging toe, houtrot en veel schimmel. Als afsluiter was het ontbijtbuffet perfect en met een mooi uitzicht over de stad. Al met al met gemengd gevoel uitgechecket.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Lucille Lelièvre, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Beste guid0365,

Naar aanleiding van uw recente ervaring bij NH Collection Brussels Centre, wil ik u oprecht bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op deze website te delen.

Het spijt me ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u geen goede nacht rust hebt gehad in ons hotel.

We hopen echt de kans te krijgen u nogmaals te verwelkomen, mocht u de kans krijgen om onze stad nog een keer te bezoeken.

Om ervoor te zorgen dat deze kwestie grondig wordt onderzocht en omdat Tripadvisor een anonieme website is, zouden we het op prijs stellen als u contact met ons zou kunnen opnemen via gr.nhcollectionbrusselscentre@nh-hotels.com

Lucille Lelièvre - Guest Relations

Beoordeeld op 10 november 2021

Prima hotel, erg netjes en schoon. Ligging is ideaal om Brussel te verkennen. Suite geboekt om wat extra ruimte te hebben en deze was erg groot met een tweede tv. Nadeel was wel dat de badkamer erg klein was. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Lucille Lelièvre, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2021

Beste hansv724,

We zijn blij te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre.
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de centrale ligging van het hotel en van de kamer zelf.
Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme.
Namens het voltallige personeel van NH Collection Brussels Centre verwelkomen wij u graag weer!

met vriendelijke groeten,
Lucille Lelièvre - Guest Relations

Beoordeeld op 27 september 2021

Mooie, schone kamer. Badkamer niet zeer groot, maar van alles voorzien en zeer schoon.
Uitstekend ontbijt, met ruime variatie. Medewerkers (inchecken, room service, ontbijt, uitchecken) zeer behulpzaam. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Beste aeijkelenboom,
Het feit dat u ons hotel sterk aanbeveelt aan anderen is een van de grootste complimenten die we kunnen krijgen en we zijn u oprecht dankbaar dat u uw ervaring wilt delen!
We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre.
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de behulpzame medewerkers en de uitstekend ontbijt van het hotel.

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Zeer goed hôtel. Grote kamer. Zeer lekker ontbijt. Zeer goed gelegen. Kom zeker terug. Goede prijs. 's morgens ontbijt buiten kunnen nemen met zicht over Brussel. Zeer vriendelijk personeel. Tot zeer binnenkort!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2021

Beste Evelyneverraes,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de zeer vriendelijk personeel van het hotel.

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Heel erg vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet met een heel mooi uitzicht over de stad. De kamer was heel erg schoon, geen stofje of vuiltje te bekennen. Centraal gelegen in het centrum op loopafstand van de bekende musea. Mooi uitzicht vanaf de kamer, en geen enkele last van geluiden van buitenaf. Heerlijk bed, in tijden niet zo goed geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde alleen

Beste marcbos24,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de vriendelijk personeel en de centrale ligging van het hotel.