5 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 149
Hotels.comUS$ 149
travelup.comUS$ 154
Beoordeeld op 27 september 2021

Mooie, schone kamer. Badkamer niet zeer groot, maar van alles voorzien en zeer schoon.
Uitstekend ontbijt, met ruime variatie. Medewerkers (inchecken, room service, ontbijt, uitchecken) zeer behulpzaam. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Beste aeijkelenboom,
Het feit dat u ons hotel sterk aanbeveelt aan anderen is een van de grootste complimenten die we kunnen krijgen en we zijn u oprecht dankbaar dat u uw ervaring wilt delen!
We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre.
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de behulpzame medewerkers en de uitstekend ontbijt van het hotel.
Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme.
Namens het voltallige personeel van NH Collection Brussels Centre verwelkomen wij u graag weer!

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Zeer goed hôtel. Grote kamer. Zeer lekker ontbijt. Zeer goed gelegen. Kom zeker terug. Goede prijs. 's morgens ontbijt buiten kunnen nemen met zicht over Brussel. Zeer vriendelijk personeel. Tot zeer binnenkort!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Arnaud Guyon, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2021

Beste Evelyneverraes,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de zeer vriendelijk personeel van het hotel.

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Heel erg vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet met een heel mooi uitzicht over de stad. De kamer was heel erg schoon, geen stofje of vuiltje te bekennen. Centraal gelegen in het centrum op loopafstand van de bekende musea. Mooi uitzicht vanaf de kamer, en geen enkele last van geluiden van buitenaf. Heerlijk bed, in tijden niet zo goed geslapen.

• Reistype: Reisde alleen

Beste marcbos24,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de vriendelijk personeel en de centrale ligging van het hotel.

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Het straatbeeld in de omgeving is soms intimiderend. Verder alles prima in orde! Super hotel. Mooie kamers, vriendelijk personeel. Fitness is gedeeld maar geen bezwaar als het rustig is. Ontbijt is super.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste PeteCL10,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de vriendelijk personeel en de groot fitness van het hotel.

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Bij het boeken wel wat raars gehad dat kamers wel/niet beschikbaar waren tegen andere prijzen. Volgens mij waren er tegelijktijd nog andere aan het boeken.

We zaten in een suite. 2 ruimtes met elk een bed & TV.
Mooi uitzicht vanop de kamer.

Ontbijt heel veel keuze, leuk dat er lactosevrije melk was.
De dag beginnen op het dakterras is echt een dikke meerwaarde!

Vriendelijk ontvangst aan de receptie met veel tips.

Kamertip: We zaten in een ruimte suite met 2 kamers op een hoek.
Datum van verblijf: juli 2021

Beste ncleys,
Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de behulpzame medewerkers en uitzicht van de dakterras van het hotel.