Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
€ 152
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Word beloond met One Key
Booking.com
€ 152
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Vio.com
€ 149
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.069)
Beoordelingen filteren
2.069 resultaten
Waardering van reizigers
1.284
594
111
45
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.284
594
111
45
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
55 - 60 van 2.069 beoordelingen
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer groot en mooi ingerichte ruime kamers en ligt vlakbij het toeristische centrum van Brussel. De kamers hebben alle moderne voorzieningen met gratis wifi etc. Het ontbijtbuffet op de 9e verdieping met rondom prachtig zicht op Brussel,is echt een topper. De keuze is ruim en er is versgeperst appelsiensap. Dit hotel is een aanrader voror een weekendje Brussel.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank JoBe1964
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alan1217, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Beste JoBe1964,

Beste,

Uw review heeft onze dag gemaakt.
Dankjewel om uw enthousiasme met ons te delen!
Fijn ook om te lezen dat u hebt genoten van ons ontbijt.
Aarzel zeker niet terug te komen in de nabije toekomst en van een weekend bij ons te genieten.

Met vriendelijke groeten,

Andrea Casado - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 november 2017

Vijfde keer dat ik in dit hotel logeer dit jaar maar deze ervaring tart elke verbeelding!
Bij het naar bed gaan de eerste avond, ontdekte ik dat ik 'gebruikte en zeer vuile lakens' had, met vlekken, haren, vuil en zelf bloedvlekken!!!!!
ik belde de receptie en men meldde me dat er niemand was van de housekeeping en dat ik tot 23 uur diende te wachten. Uiteindelijk kwam het meisje van de receptie naar boven (met 2 dekbedovertrekken en slopen) en hebben we (samen !) het bed gedekt!
De volgende dag kreeg ik enkel een briefje van de directeur met excuses en een plateautje met enkele versnaperingen: hier een snoepje en we zwijgen erover! ik voel me extreem slecht behandeld en beledigd.
Vier dagen later bij de check-out, die natuurlijk niet in het nederlands kan gebeuren (daar het merendeel van het personeel, werkzaam in centrum Brussel geen letter Nederlands spreekt), heeft de persoon aan de balie nog de moed (of de onwetendheid) om me te vragen of mijn verbljf toch wel naar wens geweest was. Hij was zelfs niet op de hoogte van hetgeen me overkomen was!!!!!!
ik kan niet geloven
- dat een 4-sterren hotel in Brussel de lakens niet ververst tussen een klant en de andere en daar geen controle op doet
- dat men denkt dat door enkele snoepjes op de kamer te leggen dit euvel verholpen en vergeten is, en men nadien doet alsof er niets aan de hand was. Ik dacht dat men toch minstens bij mijn check-out een andere geste zou doen en dat dit toch duidelijk genoteerd wordt!
- dat er in Brussel in een centraal hotel niet altijd nederlandstalig personeel aanwezig is, alhoewel dit expliciet gevraagd werd door mijn werkgever bij de offerte en dit toen gegarandeerd werd
- enige positieve noot voor de Heer Baart die zich wel de morgen na de ontdekking van de vieze lakens verontschuldigd heeft.

Kamertip: Controleer de netheid van het bedden- en linnengoed
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Majeke1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alan1217, Directeur général van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw constructieve feedback.

Allereerst wil ik me nogmaals verontschuldigen voor de voorgevallen situatie. Ik begrijp uw teleurstelling en ik kan u verzekeren dat het mijn prioriteit is om te achterhalen wat er precies verkeerd is gegaan.

Daarom heb ik, direct nadat ik uw klacht heb ontvangen, met mijn teams gesproken om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurd in ons hotel. Ik heb tevens onze wasserij gesproken m.b.t. eventuele slecht behandelde vlekken.

Helaas heb ik u die dag niet persoonlijk kunnen spreken. Voor deze reden heb ik een geschreven verontschuldiging naar uw kamer gezonden met een bijgevoegde attentie. Het spijt mij dat u dit heeft geïnterpreteerd als zijnde een manier om dit te vergeten. Ik kan u verzekeren dat dit niet de bedoeling was.

Bovendien kan ik u garanderen dat wij er alles aan doen om op alle momenten van de dag meerdere talen te spreken aan de receptie. Helaas kan het gebeuren dat er geen “van oorsprong Nederlands-talig”-persoon aanwezig is en dat hun kennis beperkt is. Meerdere van mijn personeelsleden volgen Nederlandse les om hun taalkennis aan te scherpen.

Mocht u nog verdere informatie willen, of mocht u nogmaals naar Brussel komen in de toekomst, neemt u dan gerust persoonlijk contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Alain BOUCHAT
Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2017

Uitermate klantgerichte service, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en zeer centraal in het centrum van Brussel gelegen, ruime kamer met badkamer met bad en douche. Goede en goedkope parkeergarage op 50 meter afstand. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Zoetermeer2014
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alan1217, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2017

Beste Zoetermeer2014,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit doet ons alvast enorm plezier. Ons doel is inderdaad om u thuis te laten voelen en dat de collega's hun uiterste best doen om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen.
Fijn te lezen dat de kamers perfect waren en u hebt genoten van uw verblijf.

Ik zou zeggen "u zegge het voort".
Wij kijken alvast uit naar uw terugkomst.

Met vriendelijke groeten,

Andrea Pérez - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Prima hotel gelegen vlak bij het autoloze voetgangersgebied in het centrum van Brussel. Het hotel geeft goede service en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goed ontbijtbuffet met mooi uitzicht over de stad en moderne schone kamers met prima bedden.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank robert_timmers
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alan1217, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017
Google-vertaling

Dear robert_timmers,

Sorry voor mijn NL!
any, many thanks for sharing your happiness with us.
Your opinion is much appreciated.
Please, spread the word...
Hoping to welcome you again.
Best regards,

Andrea Pérez - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Na wat knoeien met de kaart om de lift in beweging te brengen, ruime knusse kamer ontdekt met zalig bed, super matras en heel gerieflijke badkamer. Enig minpuntje in de douche in het bad. Beetje voorzichtig zijn bij het uitstappen. Alles pico-bello in orde en zeer proper. Sfeervolle verlichting en imposante spiegel. Het ontbijt was heel lekker, ruim assortiment met o.a. enkele Belgische specialiteiten (suiker- en rijsttaart) en enkele Belgische kazen. En een mooie waaier vers fruit. Zeer vriendelijke receptie waar men ook in het Nederlands te woord wordt gestaan. Vrij uniek in Brussel. Maar waarom is de informatie in de kamer uitsluitend in het Frans en het Engels. De belangrijkste landstaal vergeten. Foei.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Christian2140
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alan1217, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Beste Christian2140,

Alvast bedankt voor uw bericht.
Wij zijn alvast enorm tevreden dat u genoten hebt van ons ontbijt op de negende verdieping en de Belgische specialiteiten.
Wij hechten inderdaad zeer veel aandacht aan de typische Belgische producten op ons ontbijtbuffet.

Onze receptie is een reflectie van de multiculturele binnenstad Brussel.
Het spijt ons alvast dat u wat problemen had met de lift en we hebben alvast stappen ondernomen om het desbetreffende bedrijf hierover te contacteren.
Bedankt voor de opmerking in verband met de informatie, we zullen dit zeker in de toekomst aanpassen.

We hopen alvast u terug te zien bij ons.
Met vriendelijke groeten,

Andrea Casado - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken