Vijfde keer dat ik in dit hotel logeer dit jaar maar deze ervaring tart elke verbeelding!
Bij het naar bed gaan de eerste avond, ontdekte ik dat ik 'gebruikte en zeer vuile lakens' had, met vlekken, haren, vuil en zelf bloedvlekken!!!!!
ik belde de receptie en men meldde me dat er niemand was van de housekeeping en dat ik tot 23 uur diende te wachten. Uiteindelijk kwam het meisje van de receptie naar boven (met 2 dekbedovertrekken en slopen) en hebben we (samen !) het bed gedekt!
De volgende dag kreeg ik enkel een briefje van de directeur met excuses en een plateautje met enkele versnaperingen: hier een snoepje en we zwijgen erover! ik voel me extreem slecht behandeld en beledigd.
Vier dagen later bij de check-out, die natuurlijk niet in het nederlands kan gebeuren (daar het merendeel van het personeel, werkzaam in centrum Brussel geen letter Nederlands spreekt), heeft de persoon aan de balie nog de moed (of de onwetendheid) om me te vragen of mijn verbljf toch wel naar wens geweest was. Hij was zelfs niet op de hoogte van hetgeen me overkomen was!!!!!!
ik kan niet geloven
- dat een 4-sterren hotel in Brussel de lakens niet ververst tussen een klant en de andere en daar geen controle op doet
- dat men denkt dat door enkele snoepjes op de kamer te leggen dit euvel verholpen en vergeten is, en men nadien doet alsof er niets aan de hand was. Ik dacht dat men toch minstens bij mijn check-out een andere geste zou doen en dat dit toch duidelijk genoteerd wordt!
- dat er in Brussel in een centraal hotel niet altijd nederlandstalig personeel aanwezig is, alhoewel dit expliciet gevraagd werd door mijn werkgever bij de offerte en dit toen gegarandeerd werd
- enige positieve noot voor de Heer Baart die zich wel de morgen na de ontdekking van de vieze lakens verontschuldigd heeft.