Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.625)
Beoordelingen filteren
1.625 resultaten
Waardering van reizigers
930
537
114
20
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
930
537
114
20
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.625 beoordelingen
Beoordeeld op 30 januari 2019

het hotel is zeer goed gelegen ten opzichte van van het centrum en dicht bij het station. Gezellige kamers met mooie badkamer. Goede airco/verwarming. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie afwerking en interieur .

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Pioneer05282678034
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 januari 2019

Mooi hotel prima bedden, loopafstand centrum voor herhaling vatbaar. Ontbijtgelegenheid had twee minpunten, weinig ruimte en hulp bij het maken van een wafel moest ik om vragen.. uiteindelijk zelf gedaan. DeDame in kwestie naam niet het initiatief. Eten was prima koffie heel goed. Ik zou volgende keer weer gaan omdat het verder een goed hotel is.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 85renea
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 december 2018

Het hotel is op een zeer goede locatie gelegen. Superiorkamer is goed, maar de badkamer veel te klein. Kingsizebed is top. De receptionist is 'gewoon' vriendelijk zoals het hoort. Het ontbijt viel echt erg tegen. Geen kwaliteit! De ontbijtruimte was ook niet echt proper. Door de centrale ligging van het hotel brengt dit natuurlijk ook veel lawaaihinder met zich mee. Slaapkwaliteit dus ook niet zo denderend!

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Anneke110780
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2018

We boekten een arrangement op de website van het hotel waarbij de kamer omschreven werd met een aantal eigenschappen, die achteraf niet overeen kwamen. Dit werd heel correct opgelost met een gratis upgrade!
Het ontbijt was inbegrepen en was eigenlijk vrij basic. De prijs VOO een ontbijt, niet inbegrepen in het arrangement, is €17 wat veel te veel is voor de aangeboden keuze.
De onbijtruimte zijn lange tafels achter mekaar waardoor je geen privacy hebt.
De ligging is top!

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank DidierD1640
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Prima ontvangst met zeer vriendelijk personeel. We hadden een een heerlijke comfort kamer met een zeer leuke inrichting.

Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden te voet te bezoeken. Indien lopen lastiger gaat dan zit de metro om de hoek. Prima airco in de kamer welker goed is te regelen.

Ontbijt was voldoende, door drukte werd er wat laat aangevuld als iets op was. De ontbijtruimte is logistiek wat lastig (aantal benodigde plekken in relatie tot de oppervlakte).

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank tonm209
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olivier L, General Manager van 9 Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Beste
Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt.
Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken.
En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.
Genegen groeten.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken