Beoordeeld op 30 januari 2019

het hotel is zeer goed gelegen ten opzichte van van het centrum en dicht bij het station. Gezellige kamers met mooie badkamer. Goede airco/verwarming. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie afwerking en interieur .

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019

Mooi hotel prima bedden, loopafstand centrum voor herhaling vatbaar. Ontbijtgelegenheid had twee minpunten, weinig ruimte en hulp bij het maken van een wafel moest ik om vragen.. uiteindelijk zelf gedaan. DeDame in kwestie naam niet het initiatief. Eten was prima koffie heel goed. Ik zou volgende keer weer gaan omdat het verder een goed hotel is.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 december 2018

Het hotel is op een zeer goede locatie gelegen. Superiorkamer is goed, maar de badkamer veel te klein. Kingsizebed is top. De receptionist is 'gewoon' vriendelijk zoals het hoort. Het ontbijt viel echt erg tegen. Geen kwaliteit! De ontbijtruimte was ook niet echt proper. Door de centrale ligging van het hotel brengt dit natuurlijk ook veel lawaaihinder met zich mee. Slaapkwaliteit dus ook niet zo denderend!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 november 2018

We boekten een arrangement op de website van het hotel waarbij de kamer omschreven werd met een aantal eigenschappen, die achteraf niet overeen kwamen. Dit werd heel correct opgelost met een gratis upgrade!
Het ontbijt was inbegrepen en was eigenlijk vrij basic. De prijs VOO een ontbijt, niet inbegrepen in het arrangement, is €17 wat veel te veel is voor de aangeboden keuze.
De onbijtruimte zijn lange tafels achter mekaar waardoor je geen privacy hebt.
De ligging is top!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Prima ontvangst met zeer vriendelijk personeel. We hadden een een heerlijke comfort kamer met een zeer leuke inrichting.

Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden te voet te bezoeken. Indien lopen lastiger gaat dan zit de metro om de hoek. Prima airco in de kamer welker goed is te regelen.

Ontbijt was voldoende, door drukte werd er wat laat aangevuld als iets op was. De ontbijtruimte is logistiek wat lastig (aantal benodigde plekken in relatie tot de oppervlakte).

Datum van verblijf: augustus 2018
Olivier L, General Manager van 9 Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Beste
Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt.
Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken.
En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.
Genegen groeten.