“Super Lunch”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2020 beoordeeld

We zijn reeds 2 keer gaan lunchen sedert de restaurants hun deuren opnieuw openden (Corona) Het is er veilig - het personeel nog steeds even vriendelijk en het eten natuurlijk super lekker. De beste Pizza's in Brussel naar onze mening.

Datum van bezoek: juni 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening.
Voorgerecht, hoofdgerecht en aperitief genomen. De 2 gerechten waren lekker!

Datum van bezoek: maart 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie verschillende gerechten aan tafel en unaniem zeer lekker !!
Een echte aanrader.... de betere Italiaanse keuken !!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservatie binnen 15 minuten een tafel, goede service, eten was uitstekend.
Prijs/kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: december 2019
24 december 2019 beoordeeld

Heerlijk eten. Het personeel is erg vriendelijk. Twee avonden genoten van lekker eten. Ondanks drukte deed het personeel moeite om plek te creëren.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Spago bekeken, bekeken ook

In Spago geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.