“Iraans restaurant”

Caspian
Geclassificeerd als nr. 161 van 3.887 Restaurants in Brussel
Keukens: Iraans
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Is de vierde keer dat ik er naartoe ging. Ik kom er niet zoveel omdat ik niet graag naar het centrum ga ´s avonds. Een echte aanrader, je moet wel graag rijst lusten want dit wordt bijna bij alle schotels geserveerd. Verrukkelijke keuken en bereidt zoals het hoort. Ik heb Iraanse vrienden die goed koken, dus ik kan vergelijken. Vriendelijke dame die serveert. Men kan de maaltijden ook meenemen

Datum van bezoek: augustus 2019

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al veel Iraanse restaurants bezocht in Brussel maar deze is zeker weten de allerbeste! Lekkere rijst, heerlijk vlees en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
16 augustus 2017 beoordeeld

lekker eten, nieuwe bereidingen, moeder en dochter spreken Nederlands, lekkere en zeer betaalbare fles wijn gedronken

Datum van bezoek: augustus 2017
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Meer talig. Wisten van het glutenvrij eten Alles keurig verzorgd en mooi van smaak

Datum van bezoek: juni 2017
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op vrijdagavond met een grote groep gaan eten. Als voorgerecht hebben we een mix van gerechtjes genomen voornamelijk op basis van yoghurt. Qua smaak was het matig. Nadien hebben we echter verschillende vleesgerechten gedeeld (kip, lam, rund etc) en het was echt de moeite. De aanwezigheid van veel Iraniërs toont aan dat het een gewaardeerd restaurant is, al moet je misschien soms wat geluk hebben met de keuzes

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Caspian bekeken, bekeken ook

In Caspian geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.