geenens
Antwerpen, België

Modern, klein Boutique hotel.

Beoordeling van Hôtel Saint-Géry
4,0 van 5 bollen28 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Klein Boutique hotel met prachtige kamers. Rustige kamers aan de achterzijde van het hotel. Sommige vrij donker, dit is niet storend als je heel de dag op pad bent en enkel naar de kamer komt om te slapen. Ontbijt in het restaurant op het gelijkvloers.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Priceline
0.2 km van Hôtel Saint-Géry
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 3 september 2022 via mobiele applicatie

Kamer en bed waren goed. Onze kamer was vrij donker en aan de achterkant gelegen. Bad, waar je in moet staan om te douchen, in de slaapkamer is niet zo handig. Het hotel ligt in een erg drukke uitgaansbuurt, aan de voorzijde waarschijnlijk veel geluidsoverlast. Wij hadden er aan de achterzijde geen last van.

Kamertip: Ik zou altijd een kamer aan de achterzijde vragen
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 30 juli 2022 via mobiele applicatie

Toplocatie en kamers zijn schoon, maar
1)tussen 23.00-07.00 geen bemande receptie.
2)neem een kamer op een hogere etage +aan de achterkant. Wij hadden kamer 303 met vrijstaand bad op houten vloeren, maar geen douche apart, resultaat: de hele vloer en muur nat.
3)In de avond geluidoverlast van de barretjes in de straat tot 3 uur.

Konden geen andere kamer nemen en kregen als oplossing aangeboren: extra handdoeken voor op de vloer en oordopjes.

4)In de tweede nacht ging het brandalarm rond 3.00 uur af. Maar wij moesten zelf naar de bar beneden om te achterhalen wat er aan de hand was. Bleek vals alarm te zijn. Iemand had in de hotelkamer gerookt.

Kamertip: Vermijd kamer aan de voorkant en op lagere etages. Vermijd kamer met alleen een badkuip maar geen douche
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het concept is oké maar er is geen oog voor detail en afwerking.
Een bakstenen muur is een stofvreter en dient dusdanig onderhouden te worden.
Rubber van de douche volledig versleten; heel de badkamer onder water.
Raam van de slaapkamer kon niet open. We waren dus voorzien op enkel airco en dat is bijzonder jammer. Bovendien was dat een branduitgang (die dus geblokkeerd was...)
Enkel espresso en thee beschikbaar tijdens het ontbijt.
Er plakte een kauwgum tegen de muur aan onze ontbijttafel.
Zo zijn er tal van ‘kleine’ dingen die bijdragen tot een ervaring die niet ten volle is.
Wel graag een bijzondere vermelding voor het personeel dat écht heel erg vriendelijk en behulpzaam is. Dat maakt de ervaring weer een pak beter.

Jammer, het zou echt een pak beter kunnen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2019

24 uur in Brussel. 1 nacht. En daarvoor is Saint-Gery perfect. Te midden van een gezellige buurt, met veel terrassen, cafe"s en restaurtant. Niet de stilste buurt, maar dat namen we er graag bij.

Er was een probleem met het warm water, maar dat is zeer professioneel opgelost.

Kamertip: Midden in het nachtleven, dus lawaaierig is het wel, maar dat hoort bij deze ligging.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2018

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in dit prachtig boutique hotel op een mooie plek in deze stad met gezellige terrasjes. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kregen een mooie kamer op de bovenste etage met een mooi uitzicht. Ontbijt was goed voldoende van alles en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2018