Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 250
Hotels.comUS$ 250
TravelocityUS$ 250
Trip.comUS$ 249
Agoda.comUS$ 250
FindHotelUS$ 250
Beoordeeld op 7 oktober 2018

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in dit prachtig boutique hotel op een mooie plek in deze stad met gezellige terrasjes. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kregen een mooie kamer op de bovenste etage met een mooi uitzicht. Ontbijt was goed voldoende van alles en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer netjes en modern ingericht hotel in een oud en netjes opgeknapt pand. Het onderliggende café is ‘s ochtends de ontbijtzaal. Praktisch en toegankelijk. Parkeren is lastig in de buurt maar dan moet je de ondergrondse nemen. Goede wifi.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Ik vond mijn verblijf in brussel heel aangenaam. Mijn vriend en ik hebben een heel mooie kamer gekregen die goed inorde en proper was. 's Avonds iets lekkers gedronken in de bar. Ook het ontbijt was heel verzorgd en compleet. Zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Elena D, Directeur général van Hotel Saint-Gery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear Alexine,

thank you so much for your nice review.
It is a pleasure to read that you totally enjoyed your stay with us. We will be very happy to see you soon again at the Saint-Géry for a new great experience !

Best Regards,

Beoordeeld op 5 juli 2017

Prachtig boutique hotel op prima ligging.
Het personeel aan de receptie is echt top; vriendelijk en behulpzaam !
Toffe kamers met ensuite trendy badkamer. Super enorm groot bed.
Heerlijk en gevarieerd ontbijt

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken

Dear Jan,
thank you very much for sharing your experience in our hotel with other travellers.
All the staff is glad to read your appreciation and we hope that you will be back soon among us for another great hotel experience in Brussels.

Kind Regards

Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Bijzondere ingang aan dit hotel. Een klein gesloten deurtje naast een brasserie... in hetzelfde pand. Echter personeel en kamers zijn top. Ik had het geluk om lang te slapen dus te laat voor het ontbijt. Het personeel regelde me een perfect ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken

Dear Kris,
thank you very much for your review!
It is a pleasure for us to go beyond the limit (and the breakfast time ;) to make our guests happy. Hope to see you soon again at the hotel,

Best Regards