Beoordeeld op 12 februari 2020

Heel mooi hotel, mooie kamers. Ontbijt top. Kortbij de Grote Markt of het zuidstation.
Aan de overkant en kortbij restaurants en cafes, brasseries. Kortom gezellig en perfecte lokatie om te verblijven in de hoofdstad.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 december 2019

Lang weekend in Brussel met de kids, die een aparte kamer hadden. Schone kamers, heerlijk en ruim ontbijt en de ligging is perfect, want centrum is op loopafstand. Goed en atttent personeel. Parking is op paar honderd meter afstand.

Datum van verblijf: december 2019
NasildaMiti1, Front Office Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.

We verwelkomen u graag nogmaals bij het Pillows Grand Hotel Place Rouppe

Vriendelijke groeten
Nasilda Miti
Duty Manager

Beoordeeld op 2 december 2019

Prima hotel alleen de parking is erg slecht.
Het hotel is prachtig prima kamer goede locatie.
De parking garage is erg slecht, €25 per nacht en je auto staat in het water geparkeerd ( de parking is lek) er staat allemaal vuilnis en er zijn bouwwerkzaamheden ( hele auto onder het bouwstof)

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
NasildaMiti1, front office host van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor u verblijf bij Pillows Grand Hotel Place Rouppe.

Wat vervelend om te horen dat de parking zo slecht was.
Inmiddels hebben wij een nieuwe parkeer garage.
Wij hopen dat u volgende keer een betere ervaring krijgt met onze parking.

Wij hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen!

Vriendelijke Groet,

Pillows host

Chayenne van Kan

Beoordeeld op 5 november 2019

's avonds laat aangekomen in het hotel en heerlijk om na een lange autorit nog een drankje te kunnen doen in The Living, echt het gevoel alsof je in een huiskamer zit. Heel mooi ingericht hotel en van alle gemakken voorzien. Vooral het ontbijt is goed! Lekkere zelfgemaakte granola, echte verse jus d'orange en vriendelijke medewerkers! Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
NasildaMiti1, Front Office Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste Caringeuskens,

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.

We verwelkomen u graag nogmaals bij het Pillows Grand Hotel Place Rouppe

Zeer goed gelegen,
Naast Comme Chez Soi
Mooie en nette kamers.
Vriendelijk ontvangst.
Ontbijt is prima en gevarieerd met eitjes op vraag.
Mogelijkheid voor parking.
We gaan er zeker nog wel eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
lucilerannou, Deputy Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Dear Johnny,

Thank you very much for sharing your feedback with us! We are extremely happy to read that you enjoyed staying with us.

We are looking forward to welcoming you back soon in Brussels,

Kind Regards,
Lucile, Deputy Manager