4 weken geleden beoordeeld

Een heerlijk hotel met persoonlijke service. Bij binnenkomst voel je je meteen al zeer welkom. Ontzettend lekker gedineerd en het ontbijt was geweldig.
Kamer zeer netjes en schoon met heerlijke bedden.
Tip....Een keer ergens anders eten: La Quincaillerie is een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden we meteen hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Het inchecken gebeurt met veel zorg en aandacht!
De kamer was netjes en stijlvol ingericht. Niets op aan te merken.
Verder was er ‘s ochtends ook een uitgebreid ontbijt.

We hebben erg genoten van alle indrukken en kunnen het zeker aanraden voor een verblijf in Brussel!

Datum van verblijf: augustus 2018
Fenna B, Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Beste Merel R,

Hartelijk voor het schrijven vandeze mooie beoordeling. We hebben met plezier gelezen dat jullie onze nieuwe check-in procedure zo gewaardeerd hebben.

Wij hopen jullie binnenkort opnieuw te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

10 out of 10 for this hotel!

Uitgebreide check in! Het personeel is zeer attent en neemt de tijd voor je. Uitgebreide informatie over het verblijf en de stad Brussel onder het genot van een welkomstdrankje.

Onverwachte upgrade naar een suite, wat het verblijf natuurlijk alleen maar leuker maakte.
Ruim opgezette kamer, met apart slaap- en zitgedeelte. Ruime badkamer met bad en aangename regendouche.

Ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd in “The Living”.

Het hotel is gelegen aan een redelijk rustig plein op loop afstand van de historische kern van Brussel.

Bij een volgend bezoek aan Brussel kiezen wij met zekerheid weer voor dit geweldige hotel!

Datum van verblijf: juni 2018
Fenna B, Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Beste Angelo1975,
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze positieve review te schrijven. Wij zijn erg blij om te lezen dat ons persoonlijke welkom goed bij u is bevallen en dat onze hosts er alles aan hebben gedaan om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in het Pillows Grand Hotel Place Rouppe.

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

De ontvangst is geweldig door de dames van de receptie. Vriendelijk en informatief. Meteen een lekker welkomstdrankjes op het terras aan het plein. Bagage wordt op je kamer gebracht. Het is een heerlijk mooi ingerichte kamer met sfeervolle verlichting.
De ligging van het hotel is ook prima. Dicht bij de grote markt.
Heerlijk ontbijt met een uitgebreid assortiment aan producten. Kan echt niks negatiefs bedenken.

Datum van verblijf: juni 2018
Fenna B, Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Beste Valerie,

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen, vlakbij het centrum en 10 min wandelen van het station. We kregen een warm onthaal mét een welkomstdrink. De bediening was attent en vriendelijk. We verbleven hier 2 nachten. De kamers zijn top, niets op aan te merken. Klasse hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Fenna B, Manager van Pillows Grand Hotel Place Rouppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Beste dd85,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. Het is een waar genoegen te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in het Pillows Grand Hotel Place Rouppe en dat u zich hier meteen thuis voelde.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel!

Fenna Bijlsma - Deputy Manager