Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
ZenHotels.com
getaroom.com
Hotels.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (635)
Beoordelingen filteren
635 resultaten
Waardering van reizigers
143
320
119
34
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
143
320
119
34
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 635 beoordelingen
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Correct hotel. Propere kamer en uitgebreid ontbijtbuffet.
Met metro ben je snel in centrum.
Wij vonden de gratis aangeboden wandeling met gids door de Europese wijk interessant! Goeie uitleg (in het Engels) over geschiedenis maar ook over hedendaagse Brussel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank jorish625
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Dominique Verniers, General Manager van Holiday Inn Brussels Schuman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2018

Hallo Joris,

Het doet ons veel plezier dat u niet alleen genoten hebt van uw verblijf bij ons, maar ook van de wandeling door de Europese wijk. Wij zijn fier op Brussel en willen haar verhaal graag delen met onze gasten. Op die manier proberen we innoverend te zijn en dat beetje extra te bieden. Hopelijk mogen we snel terug uw comfortabele thuisbasis zijn wanneer u een ander stukje van onze prachtige hoofdstad komt ontdekken.

Vriendelijke groet,

Dominique Verniers, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2018

Wij kwamen aan op vrijdag met de Europese en Azie top. Geen goed idee, na bij vier wegblokkades te zijn geweest, werden we uiteindelijk er door gelaten om bij ons hotel te geraken, geen leuke ervaring. Kamer was prima verder, Rituals flessen in de badkamer, airco. We zaten aan de straatkant en hier werden we gewekt door een vuilnisauto om 6 uur 's ochtends. Vlakbij het metrostation waarmee je met 10 minuten al in het centrum bent (vier haltes). De receptionist was zeer vriendelijk en met happy hour kregen we niet alleen het tweede drankje gratis, maar ook snacks van het huis, dit heeft heel veel goedgemaakt voor ons verkeerde begin ;-). Ontbijt is echt super, verse wafels, vers sinasappelsap etc.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jaantje72
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Dominique Verniers, General Manager van Holiday Inn Brussels Schuman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Beste Jaantje72,

bedankt voor je feedback.

Het doet ons plezier dat de kamers aan je verwachtingen voldeden en dat het ontbijt je heeft gesmaakt. Door versgeperst appelsap, wafels, pannenkoeken en vers fruit aan te bieden proberen we een ontbijt van hoge kwaliteit te garanderen.

Wat jammer dat u last had van lawaai 's nachts en dat u moeite had om bij het hotel te raken vanwege de Europese-Aziatische top.

Het verheugt ons dat je genoten hebt van het happy hour en aarzel tijdens een volgend bezoek niet om te vragen of ik beschikbaar ben zodat we samen iets kunnen drinken.

Ons team verwelkomt je graag opnieuw in de toekomst.

Hartelijke groeten,

Dominique Verniers, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

dit hotel geboekt voor een avondje brussel. vriendelijke ontvangst aan de receptie, direct kunnen inchecken, propere grote kamer, bad en apparte douche, onder het hotel de auto geparkeerd, ideaal. aleen de airco werkte niet optimaal op de kamer. gemeld aan de receptie dag erop. lekker ontbijtbuffet, mooie keuze, een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank FrederikV_13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Brussels Schuman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Beste Frederik,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met de netheid van onze ruime kamers, de badkamer en onze voordelige parking. We hebben alvast de airco nagekeken. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel.

Met vriendelijke groet.

Dominique Verniers, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2018

De persoonlijke service die wij van de receptionist kregen was geweldig, deze man verdiend een pluim voor zijn behulpzaamheid.
De kamer was zeer goed en schoon, Zeer rustig gelegen, kortom TOP!!
De locatie was goed ten opzichte van het centrum.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank neliska
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Brussels Schuman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Beste Neliska,

Hartelijk dank voor deze perfecte score!

Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze rustige en centrale ligging heeft gewaardeerd.

Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van een goede nachtrust en dat u ook helemaal tevreden was met het comfort en de netheid van uw kamer.

We delen alvast uw leuk compliment met onze receptionist en vinden het erg leuk dat u de behulpzaamheid van ons team als een groot pluspunt aangeeft.

We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brussel!

Met vriendelijke groet,
Dominique Verniers, General manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2018

mooi hotel op wandelafstand van het metrostation en het Jubelpark.
nette kamer met uitstekende bedden en moderne badkamer.
lekker uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils (mss toch actimel voorzien)
behulpzaam baliepersoneel die voldoende uitleg gaf ivm metro ed.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Wim d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken