4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 194
Booking.comUS$ 194
Hotels.comUS$ 194
Agoda.comUS$ 193
TravelocityUS$ 194
TripadvisorUS$ 194
Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Verjaardag gevierd van mijn zus en zijn een nachtje blijven slapen.
Aangename aankomst , kamer was direct beschikbaar. Toegang tot The executive lounge en was zeer verrassend. We hebben in het restaurant gegeten en was top. Heerlijk vlees op aanraden van Aileen.
Pierre heeft ons goed verzorgd in de EL.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een prima Marriott hotel met een uitstekende ligging in de stad. Beter kan bijna niet. Het hotel zelf is niet heel bijzonder voor Marriott begrippen, hetzelfde geldt voor de kamers. Het bed ligt uitstekend vond ik. De douche in bad met douchegordijn is een drama. In bad klimmen vind ik al niets om te douchen, daarnaast heeft de douche bijna geen waterdruk en stond ik de helft van de tijd onder een koude straal water. Marriott onwaardig. Ik heb het gemeld bij de front office, maar daar deden ze er niet veel mee. Waarschijnlijk een veel gehoorde klacht.

Het ontbijt is prima, beetje rommelig allemaal. Wat slecht is dat ze 1 koffie automaat hebben, wat leidt tot lange rijen wachtende gasten. Daarnaast werkte het apparaat niet naar behoren. Ik heb niemand in de bediening gezien die met koffie aan tafel kwam.

Al met al is het een redelijk hotel, maar er zijn duidelijke punten voor verbetering.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Parkeren onder het pand.
Frisse Marriott parfum in de lobby.
Nette lounge, goede wifi.
Heerlijk ontbijt.
Bed was wat minder naar Marriott maatstaven, kussens en matras wat verouderd. Dure room service terwijl op loopafstand veel goed en goedkoop eten verkrijgbaar is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 december 2017

Fel gewaardeerd hotel vlakbij de Beurs en de Grote Markt van Brussel! Prima bediening, vriendelijk en behulpzaam personeel! Was hier meermaals te gast en ik kom zeker terug! Degelijk ontbijt met een ruime keuze van Europese, Engelse en Amerikaanse ingredienten.

Kamertip: kamers voor rolstoelpatienten!
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 december 2017

Dit Marriott ligt echt uitstekend. Met name half december halverwege de kerstmarkt.
Ontvangst, parkeren, voldoende liften, mooie kamers, alles is dik in orde.
Dat je moet betalen voor wifi slaat helemaal nergens meer op in deze tijd, dus gene ervaring met de kwaliteit daar van.

Wat echter tegenviel was het ontbijt. En dat is doodzonde, want de kwaliteit van de producten is uitstekend! Het schort aan personeel en kunde van de ontbijtploeg.
We hebben moeten vragen om de meest banale zaken:
- borden... op... en nu?
- bakjes voor jam... op
- brood (!). op....
- croissants, ook op
- boter? nou... ook op dan maar he
- lege waterflessen
- ongekoelde vis en fruit
- koffie? zelf een personeelslid zoeken, om vervolgens de meest smerige koffie ooit te krijgen
- spek, 'ei' en worst half rauw / ongebakken

Zaken worden wel bijgevuld, al dan niet na vragen van gasten, maar zo ernstig heb ik het nog nergens meegemaakt.
Schaam je Marriott!

Datum van verblijf: december 2017