Dit Marriott ligt echt uitstekend. Met name half december halverwege de kerstmarkt.
Ontvangst, parkeren, voldoende liften, mooie kamers, alles is dik in orde.
Dat je moet betalen voor wifi slaat helemaal nergens meer op in deze tijd, dus gene ervaring met de kwaliteit daar van.
Wat echter tegenviel was het ontbijt. En dat is doodzonde, want de kwaliteit van de producten is uitstekend! Het schort aan personeel en kunde van de ontbijtploeg.
We hebben moeten vragen om de meest banale zaken:
- borden... op... en nu?
- bakjes voor jam... op
- brood (!). op....
- croissants, ook op
- boter? nou... ook op dan maar he
- lege waterflessen
- ongekoelde vis en fruit
- koffie? zelf een personeelslid zoeken, om vervolgens de meest smerige koffie ooit te krijgen
- spek, 'ei' en worst half rauw / ongebakken
Zaken worden wel bijgevuld, al dan niet na vragen van gasten, maar zo ernstig heb ik het nog nergens meegemaakt.
Schaam je Marriott!