“Sfeervol, modern restaurant in Stockel”
Beoordeling van Gou

Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld

Vlot restaurant, aardige bediening, gezellig druk, wel reserveren vrijdag/zaterdag.
Heerlijk fruit de mer gegeten, voor een acceptabele prijs.

Datum van bezoek: september 2016

18 september 2016 beoordeeld

Met familie gegeten in dit restaurant. Goede wijnen en smakelijke gerechten. Aan de hoge kant qua prijs. Zeer attente bediening

Datum van bezoek: september 2016
27 juni 2016 beoordeeld

In de late middag zochten we nog gauw een restaurant om met ons gezinnetje te eten. We hadden duidelijk een "daluur" te pakken. Het was rustig in restaurant, maar het eten was prima. Gou verdient een tweede bezoek.

Datum van bezoek: oktober 2015
21 september 2015 beoordeeld

Heerlijk menu, vlotte bediening, vriendelijk geprijsde wijnkaart. Schaaldieren zien er ook aantrekkelijk uit. Een modern, trendy interieur. Ze hielden ons tafeltje prima in de gaten. Wijn werd meteen bijgeschonken, de juiste jas bij vertrek tevoorschijn gehaald.

Datum van bezoek: september 2015
18 februari 2015 beoordeeld

Ik bezocht Gou voor een businesslunch. Zeer vriendelijke bediening, leuk winterterras, lekker business lunch menu aan correcte prijs. Wijn was wel relatief prijzig (41 euro voor een fles witte sancerre van 2013) in vergelijking met de maaltijd. Dat het restaurant vol zat bewijst dat mensen er graag terug komen.

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer

Reizigers die Gou bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In Gou geweest? Deel je ervaringen!