“Gou smaakte naar meer...”
Beoordeling van Gou

Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2016 beoordeeld

In de late middag zochten we nog gauw een restaurant om met ons gezinnetje te eten. We hadden duidelijk een "daluur" te pakken. Het was rustig in restaurant, maar het eten was prima. Gou verdient een tweede bezoek.

Datum van bezoek: oktober 2015

21 september 2015 beoordeeld

Heerlijk menu, vlotte bediening, vriendelijk geprijsde wijnkaart. Schaaldieren zien er ook aantrekkelijk uit. Een modern, trendy interieur. Ze hielden ons tafeltje prima in de gaten. Wijn werd meteen bijgeschonken, de juiste jas bij vertrek tevoorschijn gehaald.

Datum van bezoek: september 2015
18 februari 2015 beoordeeld

Ik bezocht Gou voor een businesslunch. Zeer vriendelijke bediening, leuk winterterras, lekker business lunch menu aan correcte prijs. Wijn was wel relatief prijzig (41 euro voor een fles witte sancerre van 2013) in vergelijking met de maaltijd. Dat het restaurant vol zat bewijst dat mensen er graag terug komen.

Datum van bezoek: februari 2015
26 juni 2014 beoordeeld

Samen met de collega's gaan eten om het schooljaar af te sluiten. Gezellig kader, ze doen hun best om Nederlands te praten (wat niet evident is in de buurt) maar de bediening is bedroevend. We hadden vooraf gereserveerd en onze hoofdschotel doorgegeven omdat we met 16 waren. Blijkt dat de menu op hun website niet volledig overeenkomt met de kaart ter plekke. Bijgevolg was mijn hoofdschotel nu een voorgerechtje (5 scampi's in saus) terwijl dit volgens de site een hoofdschotel met pasta zou zijn. Ze hebben na lang wachten (een 20-tal minuten), toch nog wat pasta gebracht maar toen waren natuurlijk de scampi's al op... Bovendien hebben ze deze pasta dan nog eens aangerekend als extra schotel!! Voor die prijs kan je elders veel beter eten! De pasta met currysaus stak tegen, verschillende collega's hebben hem niet opgegeten omdat de curry veel te sterk was. Daarnaast waren er nog wel kleinere dingen aan te merken op de bediening: 4 broodjes voor 5 man, geen boter op de tafel, ... De desserten vielen wat tegen: chocomousse te veel en te zwaar, dame blanche weinig smaakvol, sorbet nogal chemisch van smaak, ... Ze zien ons daar zeker niet meer terug!

Datum van bezoek: juni 2014
25 juni 2014 beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

Reizigers die Gou bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In Gou geweest? Deel je ervaringen!