Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Mooie moderne kamers met alle faciliteiten. het personeel is vriendelijk en behulpzaam, prima locatie waardoor veel op loopafstand te doen is, schoon, alleen de bedden waren hard en de airco deed niet helemaal wat hij moest doen. Ook vonden we het redelijk gehorig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 8 mei 2017

Hotel: gemiddeld. Ligging vlakbij Av. Louize met goede winkels en restaurants. Geen bijzonder hotel, echter voor een of meer nachten goed genoeg. Receptie en inchecken vriendelijk en efficiënt. Lift aanwezig. Wij hadden een kamer op de vijfde verdieping. Bedden, sanitair zijn goed, niets bijzonders. Kluisje aanwezig. Airco / verwarming. Koffie/thee faciliteiten, minibar. Ontbijt was gemiddeld. Hygiëne over het algemeen goed maar kan beter in ontbijtruimte. Parkeer garage aanwezig met beperkte parkeer ruimte. De inrit parkeer kelder is zeker voor normale auto's lastig: zeer scherpe bocht!

Kamertip: Kamer op vijfde verdieping is waarschijnlijk kleiner dan lagere verdiepingen vanwege schuin dat. Klap / kiepraam.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 maart 2017 via mobiele applicatie

De kamers zijn ok, goed voorzien en recent gerenoveerd. Gang is van 3 decennia geleden. Dus laat je daar niet van afschrikken als je naar je kamer loopt.
Twee dingen waren minder. Ik vond het erg lawaaierig, zowel van buiten als van de gang. Daardoor vaak wakker geworden in de 2 nachten dat ik er verbleef.
Minder storend maar toch. Best weinig licht in de kamer.
Storend vond ik wel het gedoe met creditcards. Eerst bij reserveren dan bij inchecken en dan wordt er nog eens 50 euro borg voor de minibar (?) aan toegevoegd. Bij uitchecken mag je weer je creditcard trekken.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 november 2016

Personeel is vriendelijk em behulpzaam. Kamer is keurig en rustig gelegen. Ontbijt is perfect en kaat niets te wensen over. De locatie ligt in winkelgebeid. De europese wijk is te belopen in wandeling van 15 Min.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 31 oktober 2016

Een keurig hotel met gastvrij en behulpzaam personeel. Ontbijt was relatief zeer goed.
Bovendien ideaal gelegen, d.w.z., op zo'n 5 minuten wandelen, t.o.v. het overbekende plein. Niet de drukte en/of herrie maar wel in no time bij de gezelligheid.

Datum van verblijf: september 2016
w_depreter, Manager van Brussels Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Hallo Anjo S,

Dankuwel voor de tijd die u nam om ons een beoordeeling te geven.
Ik las dat uw verblijf in NH Brussels City Centre goed bevallen is en dat doet ons enorm plezier. Ik zal uw bericht en waardering delen met het ganse team.
Wij hopen u in de toekomst met veel plezier weer te verwelkomen.

Ik wens u alvast een fijne week toe.

Met vriendelijke groet,