Agoda.com
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 86
getaroom.comUS$ 103
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Het is echt een middenklasse hotel, de kamers in de dependance (overkant) zijn oké. Beetje kleine douchecabine alleen. Prima verblijf om alleen te slapen en als uitvalsbasis te gebruiken om Brussel te verkennen. Ontbijt is prima, niet heel veel keus maar wel genoeg.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hadden een 4 persoonskamer, die was in een naast gelegen gebouw van het hotel. De entree van dat gebouw was slecht onderhouden en de kamer behoorlijk sober. Het was er wel schoon.
Het hotel ligt redelijk in de buurt van het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

Hotel Du Congres ligt binnen de kleine ring van Brussel, in de nabijheid van het Belgisch Federaal Parlement. Het toeristisch centrum is echter op wandelafstand. Na de werkuren is er tot 09.00 uur voldoende gratis parking in de buurt te vinden. Tijdens de dag is parking niet evident.
Het hotel op zich is een zeer mooi en rustiek pand.
De kamers zijn eerder klein, maar juist voldoende voor een kort verblijf.
Het ontbijt is niet bijzonder, maar voldoende.
Prijs/kwaliteit zeker aan te raden.

Kamertip: Er zijn een aantal kamers die op de tuin uitkomen. Deze zijn wellicht rustiger dan de kamers aan de straatkant.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Was ok voor één nacht. Niet te grote kamer met krappe douche/toiletruimte. Wel netjes onderhouden. Ontbijt was goed, met beperkte variatie. Ontbijtruimte zoals de rest van het hotel aan de krappe kant. Uitermate behulpzaam en vriendelijk personeel. Ligging op wandelafstand van centraal station. Als je luidruchtige buren heb dan heb je pech, gezien de ouderdom van het gebouw is er ook geen sprake van enig geluidsisolatie.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel goed ontbijt.vriendelijk personeel nette kamers rustig gelegen maar toch snel overal bij.over netjes en schoon.leuk hotel voor herhaling vatbaar .
Ga er zeker nog eens terug naar toe als ik in brussel moet zijn.

Datum van verblijf: september 2016