“Goedkoop, maar weet waarom”
Beoordeling van Le Petit Bruxelles

Le Petit Bruxelles
Geclassificeerd als nr. 3.059 van 3.759 Restaurants in Brussel
Keukens: Spaans
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak veel te hard doorbakken, kreeg je niet door de keel, saus was koud, voorgerecht en nagerecht kwamen recht uit de plastic.. een restaurant onwaardig!

Schrijf een beoordeling

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een reataurant en gelokt door de aanbieding buiten kwamen we in dit restaurant terecht. Nadat we plaatsgenomen hadden aan een veel te krap bemeten plaats voor 4 personen bleem de aanbieding een farce, voorgerecht een garnalen kroketje, hoofdgerecht een karbonade en een wafel als nagerecht. Dit moet dan een 3 gangen menu voorstellen. Dus dan maar verder zoeken op de menukaart. Alleen maar heel dure gerechten. Na 5 minuten hebben we dan ook besloten het restaurant te verlaten. Toen we naar buiten liepen werden we uitgescholden omdat we een tafel bezet hadden gehouden zonder iets te bestellen. Dus als je er van houdt om opgelicht en uitgescholden te worden dan is dit het perfecte restautant. Ala je hier niet van houdt dan adviseer ik je snel voorbij te lopen.

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar binnen gelokt met een gratis drankje. Knusse atmosfeer. Nederlandstalige bediening.

Lamsrib en lamskoteletten waren voldoende. Mosselen waren zeer klein.. En weinig smaak. Specialiteit van het huis, een zeevruchtenschaal met halve kreeft, was geheel smaakvrij.

Kortom een gezellig samenzijn, maar gelet op de prijs-kwaliteit verhouding, niet voor herhaling vatbaar.

Geklaagd over de mosselen, werd een vervangende maaltijd aangeboden (gamba's). Helaas waren ook deze matig.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel enthousiasme word je binnengehaald. Eenmaal binnen valt het al een beetje tegen. Erg krap, smoezelige menukaarten en een chagrijnige serveerster. Van de special kaart de mixed grill besteld. Deze bestond uit 4 stukjes biefstuk, 4 lamskoteletjes en 2 stukken kipfilet. Pepersaus en frietjes erbij. De biefstuk was te hard gebakken en taai of zelfs kurkdroog, de lamskoteletjes waren niet eens snijdbaar. Alleen de kip was redelijk. De bediening was behalve chagrijnig ook traag. We kregen niet eens de kans om nog een drankje bestellen. Toilet was redelijk schoon, maar er zat geen slot op de deur. Maar de grootste verrassing was de rekening. 94 Euro voor 2 drankjes en wat gebakken schoenzolen. De prijs van 39 euro bleek pp te zijn. Dus mocht je hier in de buurt komen, doorlopen!!!!

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk hanteer ik immer de stelregel: niet eten bij een restaurant waar (vergeelde) foto's van de gerechten uitgestald staan. Het werd al laat en we konden weinig vinden, dus ons toch maar naar binnen laten kletsen (ondanks de TV met voetbal in t restaurant). Ik hoor u denken....alle alarmbellen gaan af, maar er knapperde een gezellig haardvuurtje waardoor t nog wat gezellig bruincafe studentikoos aandeed. Wat een verschrikking! Ik bestelde slakken met look. Helaas waren de slakken verdronken voor ik ze kon opeten (zie foto). Walgelijk! Als hoofdgerecht nam ik de lamskoteletjes. Als er 50 gram vlees aan zat, dan was het veel. Wat kan er nou misgaan met een lamskoteletje zou je denken. Taai! Ik heb de broodzaag moeten gebruiken om ervan te eten. Het toetje (een kleffe wafel met een schep slagroom) hebben we onaangeroerd retour gezonden. De rekening 60 Euro voor twee walgelijke menu's. Ik plaatste nog nooit eerder een review met maar 1 ster, maar alstublieft loop door, loop door (zelfs als de prijs aantrekkelijk lijkt of als u student bent) Dit hebt u niet verdiend!

Reizigers die Le Petit Bruxelles bekeken, bekeken ook

In Le Petit Bruxelles geweest? Deel je ervaringen!