“Vergiftigde reservering”

Keukens: Deli, Ethiopisch, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 februari 2020 beoordeeld

We hadden gereserveerd, maar kregen een klein half kaduuk tafeltje vlak aan de deur. Eén tafelgenoot zat half in het gordijn dat moest beschermen tegen de tocht als de voordeur openging.
Er was geen andere tafel beschikbaar, zei men, hoewel het restaurant nog maar half vol zat.
Op een bepaald ogenblik was er een rush naar de kassa, vlak achter ons. Plots stond het vol mensen rond en tegen onze tafel gedurende minstens 10 minuten. Het aantal ellebogen in mijn nek en achterwerken die langs mijn rug schuurden waren niet te tellen, om nog te zwijgen over al diegenen die tijdens het wachten over onze schotel hingen om mee te kijken wat en hoe wij aan het eten waren.
Het uitgebreide aangename verjaardagsdiner waar we in de beste stemming naar uitkeken, is geëindigd met een ordinaire snelle maaltijd op een plaats die we zo snel als mogelijk wilden verlaten om nooit meer terug te keren.
Na ons finale beklag aan de kassa werd ons een dessert aangeboden ter compensatie, maar we stonden al volledig klaar om te vertrekken en niemand van ons had er nog zin in na zo'n afknapper. Zelfs indien ze nog geld zouden geven, zou ik er niet meer willen eten. Jammer voor de verjaardag.
Goede keuken, maar niets speciaal om over naar huis te schrijven.

Datum van bezoek: februari 2020

1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met groep van 22 tgv verjaardag. Lang wachten op eten. Onze tafel kreeg 1 gedeelde schaal ( mooi concept) voor 5 personen... maar hoeveelheid veel te weinig en vis ver te zoeken en dit aan 35 euro per persoon ( 175 euro voor het schaaltje???)Schandalig.
Jammer, want heel gezellig en mooie plaats

Datum van bezoek: november 2019
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met de collega’s van het werk komen eten.
Vlotte service, ook wat Nederlandse uitleg (verademing in Brussel!), uitgebreide keuze op kaart, leuk interieur.
We namen meerdere deelmenus en hebben echt gesmuld ! Goedkoop was het niet (55€ voor 2 personen voor een hoofdschotel), maar origineel - lekker - verrassend.

Aanrader !

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker eten, vlotte service, vriendelijke garçons en eerlijke prijzen! Niks op aan te merken, geweldige ervaring en we komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bracht ik deze zaak een bezoekje om mijn verloofde laten kennis te maken met de aparte manier van eten van wat hij gewend is, namelijk met vingers eten. Het stoofpotje van runds en de stir-frie van lam waren letterlijk om vingers bij af te likken ☺️
Zelfs de mocktail was verrassend pittig ☺️
De zaak is zeer mooi ingericht en het personeel is super vriendelijk.
Ik raad de zaak aan om de gevel van de kerk-zijde open en aanlokkelijker te maken voor klanten en vooral toeristen die niet overal zomaar een Ethiopisch restaurant tegenkomen. De kerk-zijde heeft meer passage van toeristen dan ‘lokale’ straatkant.
Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Toukoul bekeken, bekeken ook

In Toukoul geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.