Vandaag geopend: 09:30 - 17:00
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
Brussels Card
Brussel hop-on hop-off tour
722 beoordelingen
vanaf 28,55 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Mooi museum met een zeer uitgebreide en gedifferentieerde collectie. Daardoor zoun je de aandacht kunnen verliezen. Tenzij je er verschillende keren terugkomt.
Als je alles bekijkt en leest, ben je zeker een dag zoet.
Vooral de dinozaal is de moeite waard.
Verder bevat het museum zalen omtrent de evolutie van de mens, mineralen, de evolutie van de soorten,enz...
De warmte is iets waar men in dit "glazen" museum met te kampen heeft. In sommige zalen staan wel aircotoestellen, maar die zorgen niet voor een oplossing.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit museum blijft een aanrader, zeker met kinderen. Het is wat aan vernieuwing toe, maar daar wordt volop aan gewerkt, zeker een pluspunt.

Groot nadeel bij ons bezoek tijdens de hittegolf: de temperatuur in het museum. Véél te warm, vooral in de gallerij over de evolutie (hoewel daar verschillende airco's op vollt toeren werkten).

Wij komen zeker nog eens terug, maar niet bij grote hitte.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het museum van natuurwetenschappen is een leuke daguitstap voor jong en oud. Om de hitte te ontsnappen, zijn we hier heen getrokken op een zondagnamiddag. Het museum was rustig. De inkom bedraagt 7 euro voor een volwassene (of 9.50 euro als je de tijdelijke tentoonstelling erbij neemt). Er is een kleine parking aanwezig, maar je kan beter met het openbaar vervoer komen. Het museum bestaat uit verschillende tentoonstelling: dino's, evolutie van de mens, mineralen, ... De dino tentoonstelling is indrukwekkend. Prachtig uitgestald met een woordje uitleg. De evolutie van de mens vonden we ook echt de moeite. Verschillende organen op water om te bekijken. Het museum is een aanrader, voor jong en oud!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Zeer mooi museum met een prachtige dino collectie. Ons zoontje van 3 jaar heeft hier de tijd van zijn leven gehad. Je mag natuurlijk niet verwachten dat ze op die leeftijd reeds een halve/volledige dag geboeid zijn, maar anderhalf uur is hij toch zeer geboeid geweest. Hij vond het zeer leuk om eens te zien hoe groot die dieren nu echt wel waren in vergelijking met hem. Ook voor ons was het een leuke ervaring en het museum was zeer interactief en verzorgd. Twee minpuntjes: de toiletten waren ver van schoon en in het begin is het een beetje zoeken naar de juiste route in het museum (niet altijd duidelijk).
Tip: er is meestal wel plaats op parking 2 van het museum, deze ligt op een klein baantje naar boven vlak voor de hoofdingang. Anders kan het wel een beetje zoeken zijn om de wagen kwijt te raken.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018

Een mooi volledig en leerzaam museum, ideaal voor uitstappen met kinderen of scholen. Zeer goede ligging en makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, ik hou van museums.

Datum van activiteit: juli 2017