Google
Meer info
vanaf 30,97 US$
Meer info
Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Was leuk om doorheen te lopen. Je ziet heel Europa met een uurtje. Leuk om te combineren met het Atomium. Ik vond de intree wel erg duur.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Wij waren er met kerst. Mede door het regenachtige weer waren we snel door het park heen. Wel leuk om eens gezien te hebben. Alleen waren bordjes met meer uitleg over wat je nu precies zag, wel leuk geweest. Nu werd het vaak beperkt tot de naam van de plaats.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 7 november 2017

Prima verzorgd en goed onderhouden parkje dichtbij Atomium en zodoende deze bezocht. We konden vanuit een bol hierop kijken en het maakte ons nieuwsgierig

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Ik wilde al langer naar Mini-Europe en nu kwam het er dan eens van. Omdat mijn broer ook graag naar het Atomium wilde, kochten we een combi-kaart, wat een paar Euro korting opleverde. In een schaal van 1/25 vind je allerlei bekende locaties uit de 28 landen van de Europese Unie. Het is leuk dat te zien. Persoonlijk miste ik er wel een paar en sommige landen zijn, in mijn ogen, wat karig bedeeld maar ik vond het wel een leuk park.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super leuk om dit te zien. Veel herkenbare dingen, ook onbekende dingen. Bucketlist is weer gevuld. Interactief voor de kinderen. Helaas is de entree daar heen een beetje troosteloos maar gewoon doorlopen want mini Europa is de moeite waard om te kijken. Je kan combi tickets kopen voor mini Europa en het Atomium. Dat ligt op loop afstand van elkaar. Eerst naar de grote markt in Brussel in mini daarna in het echt! :-)

Datum van activiteit: oktober 2017