Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$Ā 211
Volledig restitueerbaar voor zo 10 dec.
Geen aanbetaling vereist
Agoda.com
US$Ā 179
Volledig restitueerbaar voor do 7 dec.
Geen boekingstoeslagen
PricelineUS$Ā 210
Expedia.comUS$Ā 211
The Hotel BrusselsUS$Ā 206
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.224)
Beoordelingen filteren
6.224 resultaten
Waardering van reizigers
3.431
1.975
526
184
108
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.431
1.975
526
184
108
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 6.224 beoordelingen
Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

We verbleven een weekend hier en hadden een kamer op de 15e etage met een prachtig uitzicht. De kamer was van alle gemakken voorzien en heel netjes. De douche was heerlijk en het bed perfect. Het hotel ligt vlakbij winkels en tegen het centrum, dus echt ideaal.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 23katriena
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Beste Katrien,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

Het doet ons plezier dat jullie ons hotel als netjes en comfortabel hebben ervaren en dat jullie genoten hebben van de aangename bedden. Fijn dat ook onze ligging een pluspunt was. We zijn blij dat het uitzicht vanuit jullie kamer bovendien een meerwaarde was. Ten slotte willen we jullie bedanken voor jullie compliment over onze service!

Met vriendelijke groet,


Boris, Front office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2022 via mobiele applicatie

Zoals altijd was het een aangenaam verblijf in ƩƩn van de gezellige kamers. Enkel jammer dat er geen thee en geen tweede badmantel in onze kamer aanwezig waren. Hebben de indruk dat het aanbod in de panoramalounge met de jaren minder wordt. Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Nathalie V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2022

Beste Nathalie,
Bedankt voor deze beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een goed verblijf had bij ons. Fijn dat u tevreden was over de netheid van de kamer. We noteren uw opmerking en willen u er graag op wijzen dat u koffie, thee en water die we in onze lobby bieden aan onze gasten ook gerust mag meenemen naar de kamer.

Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet,


Boris, Rooms Operation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2022

Kamer voldeed aan de verwachtingen, maar wel heel prijzig voor wat men ervoor krijgt. Is hotel voor de betere klasse, internationaal gezelschap. Men spreekt aan de receptie meestal Engels, voor een receptionist te krijgen die u in het Frans verder kan helpen moet je wat geduld hebben. Nederlands spreken ze er niet. Ontbijtbuffet is lekker en verzorgd. Voor deze prijsklasse mag dit wel. Personeel is heel zakelijk, ook hier primeert de Engelse taal.

Kamertip: De kamers met zicht op justitiepaleis hebben een heel mooi zicht over de stad.
Datum van verblijf: juli 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank inez960
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2022

Beste Inez,
Bedankt voor uw review.

We horen graag wat u vond tegenvallen, zodat we op dit gebied verbeteringen kunnen aanbrengen.

Leuk te lezen dat we uw smaakpapillen hebben kunnen plezieren met ons uitgebreide ontbijt.

We verwelkomen u een volgende keer heel graag terug!


Frederik, Rooms Operation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juli 2022 via mobiele applicatie

+ Mooi hotel, zakelijke uitstraling, ruime en nette kamer
+ Vriendelijk personeel
+ Prachtig uitzicht over de stad als je op de hogere verdiepingen zit
+ Ontbijt heel uitgebreid, in erg mooi restaurant met uitzicht op het park.
- Geen buitenverblijf, vooral met mooi weer is dat jammer. Ook geen balkon
- Bijgeboekte 'lounge' valt wat tegen. Beetje sfeerloos en veel van de drank was vaak op
- Het mooie restaurant ten spijt, de prijs is te hoog voor erg kleine porties

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank 957maschav
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat we u konden bekoren met ons uitgebreide ontbijt en de netheid van onze ruime kamers. Bedankt om onze gunstige ligging en de vriendelijkheid van onze medewerkers te vermelden. We nemen uw opmerkingen over de lounge en het restaurant ter harte en bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Leuk dat u zo van het mooie uitzicht heeft genoten!

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,


Frederik, Rooms Operation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Voor €229,24 verwacht je een heerlijke nachtrust. Maar helaas rond 02:30 uur in de nacht werden we met schrik wakker gemaak door een onbekende harde gepiep. We dachten in eerste instantie dat er een brandalarm afging. Dit was echter niet zo. We denken iets met de leidingen van onze bovenburen. Hierdoor konden we ons slaap moeilijk hervatten. Vervolgens hadden we ook nog overlast van luide stamp geluiden. Dit hebben we bij checkout aangeven bij de receptie. Ik hoop dat ze er iets meedoen. Pluspunten: parkeergelegenheid met elektrische laadpalen, mooi hotel, mooie locatie (winkelstraat bij Hermes etc.) & heerlijk ontbijt. Tevens konden wij op zaterdagavond nergens spontaan een hapje eten. Een medewerker van het hotel heeft voor ons bij JB gereserveerd en hier hebben wij heerlijk Gastronomisch (5 minuten lopen van het hotel) gegeten.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Catharinaavelina
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn dat u genoten heeft van onze gunstige ligging en ons lekker ontbijt.

Het betreurt ons echter dat u geluidshinder heeft ondervonden in de nacht, dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. We gaan dit zeker onderzoeken zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden. Alvast onze oprechte excuses daarvoor.

Leuk dat u onze inrichting mooi vindt, bedankt daarvoor!

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

Frederik, Rooms Operation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken