Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 188
Expedia.com
€ 214
Word beloond met One Key
The Hotel Brussels
€ 161
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.238)
Beoordelingen filteren
6.238 resultaten
Waardering van reizigers
3.435
1.980
529
186
108
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.435
1.980
529
186
108
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
88 - 93 van 6.238 beoordelingen
Beoordeeld op 14 november 2017

Perfect, alleen jammer dat we niet verwittigd waren dat restaurant gesloten is (zaterdag maar wel feestdag). Zalig vers ontbijt, parking top, concierge zeer behulpzaam en sauna met ongelofelijk uitzicht maar gezien geen personeel aanwezig wel zeer rommelig met overal achtergelegen handdoeken ed door gasten : jammer

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank xtof3
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Max D, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Beste Kristoff,

Hartelijk bedankt voor uw feedback, heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Ook bedankt voor uw feedback over het spa en de communicatie van het restaurant, er was signalisatie in het hotel maar we nemen dit zeker en vast in rekening voor de toekomst - onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt om dit te hebben gemeld.

Alvast een prettige dag gewenst en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,
Max Decock

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2017

Ontzettend goed hotel. Parkeren is wel prijzig, voor die prijs van een kamer mag het er wel bij in zitten. Goede service, vriendelijk personeel. Ook de locatie is goed, het hotel ligt centraal waardoor je lopend naar het centrum kan.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 67svenv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Max D, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Beste Sven,

Hartelijk bedankt voor uw feedback, heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Wat de parking betreft, is het een plezier mee te delen dat we onze tarieven hebben aangepast en dat u via een voordelig tarief een plaats kan boeken via onze site. Aarzel zeker niet om dit te bekijken mochten we de kans krijgen u nogmaals te ontvangen.

Alvast een prettige dag gewenst en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,
Max Decock

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2017

prima hotel, prima ligging, prima eten, luxe kamer is naar de vrij dure kant als je de extra's vergelijkt. De vragen per mail aan het hotel worden heel laat behandelt. Een aanrader wel in Brussel.....

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank BartVerm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Max D, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Beste Bart,

Hartelijk bedankt voor uw feedback, heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Ook bedankt voor uw feedback over de communicatie per mail, onze oprechte excuses hiervoor. We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden en een goeie communicatie met onze klanten te creëren, dus we zijn teleurgesteld dat dit deze keer niet het geval was. We zullen dit zeker en vast intern opvolgen.

Alvast een prettige dag gewenst en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,
Max Decock

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2017

Zeer mooi hotel met prachtig uitzicht op de avenue Louise / Brussel. Ontbijt was lekker, personeel vriendelijk, spa is aangenaam. Kamer was niet zo groot maar prachtig ingericht. Bed en kussens zalig! We'll be back!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank gdcv2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HotelBrusselsManager, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en dat zowel het interieur alsook de locatie en het ontbijt u bevallen zijn, hartelijk bedankt voor de mooie woorden.

We hopen u alvast nogmaals bij ons te ontvangen en wensen u een prettige dag in tussentijd!

Met vriendelijke groeten,
Max Decock

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2017

Klassevol hotel, mooie kamers met prachtig uitzicht over de stad, loungebar, uitgebreid ontbijt. Uitstekende ligging nabij winkels en musea.
Vriendelijk, behulpzaam personeel. Parkeermogelijkheid.
Wij gaan er zeker terug.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ria C
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HotelBrusselsManager, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Beste Ria,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en dat zowel het interieur alsook de locatie en het ontbijt u bevallen zijn.

We hopen u alvast nogmaals bij ons te ontvangen en wensen u een prettige dag in tussentijd!

Met vriendelijke groeten,
Max Decock

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken