The Hotel Brussels
Beoordeeld op 14 november 2017

Perfect, alleen jammer dat we niet verwittigd waren dat restaurant gesloten is (zaterdag maar wel feestdag). Zalig vers ontbijt, parking top, concierge zeer behulpzaam en sauna met ongelofelijk uitzicht maar gezien geen personeel aanwezig wel zeer rommelig met overal achtergelegen handdoeken ed door gasten : jammer

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Max D, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Beste Kristoff,

Ook bedankt voor uw feedback over het spa en de communicatie van het restaurant, er was signalisatie in het hotel maar we nemen dit zeker en vast in rekening voor de toekomst - onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt om dit te hebben gemeld.

Beoordeeld op 14 november 2017

Ontzettend goed hotel. Parkeren is wel prijzig, voor die prijs van een kamer mag het er wel bij in zitten. Goede service, vriendelijk personeel. Ook de locatie is goed, het hotel ligt centraal waardoor je lopend naar het centrum kan.

Beste Sven,

Hartelijk bedankt voor uw feedback, heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Wat de parking betreft, is het een plezier mee te delen dat we onze tarieven hebben aangepast en dat u via een voordelig tarief een plaats kan boeken via onze site. Aarzel zeker niet om dit te bekijken mochten we de kans krijgen u nogmaals te ontvangen.

Beoordeeld op 8 november 2017

prima hotel, prima ligging, prima eten, luxe kamer is naar de vrij dure kant als je de extra's vergelijkt. De vragen per mail aan het hotel worden heel laat behandelt. Een aanrader wel in Brussel.....

• Reistype: Reisde alleen

Beste Bart,

Ook bedankt voor uw feedback over de communicatie per mail, onze oprechte excuses hiervoor. We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden en een goeie communicatie met onze klanten te creëren, dus we zijn teleurgesteld dat dit deze keer niet het geval was. We zullen dit zeker en vast intern opvolgen.

Beoordeeld op 7 november 2017

Zeer mooi hotel met prachtig uitzicht op de avenue Louise / Brussel. Ontbijt was lekker, personeel vriendelijk, spa is aangenaam. Kamer was niet zo groot maar prachtig ingericht. Bed en kussens zalig! We'll be back!

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
HotelBrusselsManager, Digital Marketing Manager van The Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en dat zowel het interieur alsook de locatie en het ontbijt u bevallen zijn, hartelijk bedankt voor de mooie woorden.

We hopen u alvast nogmaals bij ons te ontvangen en wensen u een prettige dag in tussentijd!

Beoordeeld op 7 november 2017

Klassevol hotel, mooie kamers met prachtig uitzicht over de stad, loungebar, uitgebreid ontbijt. Uitstekende ligging nabij winkels en musea.
Vriendelijk, behulpzaam personeel. Parkeermogelijkheid.
Wij gaan er zeker terug.

Beste Ria,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en dat zowel het interieur alsook de locatie en het ontbijt u bevallen zijn.