“Geweldige collectie ”

De Brussel-kaart
Geclassificeerd als nr. 21 van 405 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige grote hal, volgepropt met waanzinnige auto's van alle jaren. Tevens een collectie motoren uit vervlogen tijden.

Schrijf een beoordeling

18 maart 2017 beoordeeld

De verzameling geeft een mooi overzicht van de evolutie van de wagen in de tijd.
De eigen Belgische pareltjes als Imperia en Minerva komen eveneens aan bod.

Mooie presentatie met de nodige uitleg.

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is tof om te zien hoe de auto's eigenlijk op relatief korte tijd geëvolueerd zijn. Ze staan er allemaal bij elkaar. De kinderen vonden het ook wel interessant.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Autoworld is een mooie collectie van (zeer) oude tot nieuwere auto's en motoren. Zeker een bezoek waard. Een heel ruime hangar in het Jubelpark , ruim , voldoende plaats om tussen de vele kunstwerkjes te wandelen en foto's te nemen..

16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben onze ogen uitgekeken in het museum. Er was een leuke bubble car tentoonstelling toen we er waren. Het gebouw op zich is ook geweldig! Onze tiener vond het wat saai, maar hij heeft ook weinig met auto's. Als ze wel wat met auto's hebben kijken ze ook hun ogen uit.

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!