“Mooie collectie in een wat oubollige omgeving”
Beoordeling van Autoworld

De Brussel-kaart
Geclassificeerd als nr. 22 van 410 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Autoworld verrast elke keer dat ik er kom toch weer met een andere presentatie en andere voertuigen. Leuk om rond te kijken als autoliefhebber!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Autoworld
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 oktober 2016 beoordeeld

Mooi auto/motor verleden. mooie verzorgde wagens te toon boven en onderaan. er is ook een cafetaria ter plaatse voor een snelle hap of koffie gratis parkeren voor het gebouw

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en grote collectie van Old en youngtimers. Ook vele raceauto's en conceptcars. Nu ook zeker de moeite nu er 14 supercars staan.

23 augustus 2016 beoordeeld

Prachtig voorgesteld, weer terug in de tijd.

Brasserie bezocht en daar lekker gegeten, vriendelijk personeel.

17 augustus 2016 beoordeeld

Mijn vriend vond dit museum helemaal te gek! Heel erg veel soorten auto's waaronder ook zeer oude modellen en auto's die ik nog nooit eerder gezien heb.
Entree is wel prijzig (€10) vergeleken met het oorlogmuseum (€4) ernaast. Maar is ook wel te begrijpen aangezien de auto's ieder voor zich zeer veel geld waard zijn.

Reizigers die Autoworld bekeken, bekeken ook

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!