“Autoworld Brussel”

De Brussel-kaart
Geclassificeerd als nr. 21 van 406 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
4 oktober 2016 beoordeeld

Mooi auto/motor verleden. mooie verzorgde wagens te toon boven en onderaan. er is ook een cafetaria ter plaatse voor een snelle hap of koffie gratis parkeren voor het gebouw

Schrijf een beoordeling

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en grote collectie van Old en youngtimers. Ook vele raceauto's en conceptcars. Nu ook zeker de moeite nu er 14 supercars staan.

23 augustus 2016 beoordeeld

Prachtig voorgesteld, weer terug in de tijd.

Brasserie bezocht en daar lekker gegeten, vriendelijk personeel.

17 augustus 2016 beoordeeld

Mijn vriend vond dit museum helemaal te gek! Heel erg veel soorten auto's waaronder ook zeer oude modellen en auto's die ik nog nooit eerder gezien heb.
Entree is wel prijzig (€10) vergeleken met het oorlogmuseum (€4) ernaast. Maar is ook wel te begrijpen aangezien de auto's ieder voor zich zeer veel geld waard zijn.

9 augustus 2016 beoordeeld

Het was al een aantal jaar geleden dat ik deze grootste collectie ter wereld bezocht. De vernieuwde opstelling is verfrissend en elke maand is ere een bescheiden thema-tentoonstelling. Toen wij er waren was er een tentoonstelling over 60 jaar Volvo Amazon. Leuk om te zien. Je kan er een drankje en hapje genieten in het bescheiden cafetaria en er is een leuke giftshop waar je allerlei dure en minder dure schaalmodelletjes kan kopen.

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!