“automania”

De Brussels Card met optioneel openbaar vervoer van STIB
Geclassificeerd als nr. 21 van 408 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
13 juli 2016 beoordeeld

Voor de autoliefhebber is dit een toplocatie. Heel overzichtelijk.
Regelmatig zijn er thema tentoonstelling.

24 juni 2016 beoordeeld

heb er al 3 keer naar toe gegaan en nog steeds geinspireerd om terug te gaan ,sommige zegge dat het wat klein is nuja als je elke auto tegoei wil bekijke en beoordelen en fotograferen heel veel geluk als je dat één dag lukt zulle , enkel als je er gewoon tussen door loopt dan ben je zeker vlug buiten
nee vind het een heel toffe plaats om te vertroeven enkel de miniatuurtjes in de museumshop vind ik wat erover kwestie van prijs maja ze moeten het er ergens een beetje uithalen hé hopen dat dit museum ernog is als ik kleinkinderen heb
mvg Franco

9 mei 2016 beoordeeld

Wij hadden per persoon €10,- euro betaald, dit vind ik het geld niet waard.
Wij waren er met 3 kwartier al weer uit.

6 mei 2016 beoordeeld

ben er geweest én was écht de moeite. Tegelijk het Legermuseum aan de overkant Cenquantenaire of jubelpark bezocht . Beiden heel interessant . Echte old timers collectie

22 april 2016 beoordeeld

Mooie collectie Vespa's en oude auto's. Het is voor een liefhebber van voertuigen echt een aanrader.

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!